Статьи
Як вибрати рекламну фірму
На території України рекламним бізнесом займається велика кількість рекламних фірм. В цій індустрії є великий попит, отже і велика пропозиція. Надзвичайно важливо, коли існує великий вибір фірм, серед яких можна обрати найкращих. Саме від реклами залежить просування вашого бізнесу та віддача вкладених коштів. Тому, щоб рекламований товар чи послуга були успішними, надзвичайно важливий вибір рекламного агентства.
Головні критерії вибору рекламної фірми
Щоб обрана рекламна агенція приносила очікувані плоди від ефективного піару, потрібно проаналізувати ринок та обрати фірму, яка за всіма критеріями і підходами до роботи буде найбільше відповідати вашим запитам. Існує декілька головних критеріїв, на які слід звернути увагу при виборі рекламної агенції.
- Термін перебування на ринку. Саме термін перебування на ринку фірми, найбільше показує її ефективність. Якщо агенція працює на ринку давно, наприклад, більш як десять років – напевно, що їй можна довіряти, адже при великій конкуренції, вона існує так довго, отже справляється зі своїми обов’язками та конкурентоспроможна. Багаторічний досвід також вказує на якісну організацію праці та професіоналізм.
- Напрацювання або портфоліо. Якщо компанія працює вже давно, вона повинна мати багато виконаних проєктів різних об’ємів та форматів, впізнаваних рекламних брендів, співпрацю з відомими компаніями. По портфоліо можна визначити рівень якості рекламної роботи будь-якої фірми.
- Ціни. Слід пам’ятати, що якісна реклама не може бути дешевою. Якщо фірма пропонує ціни на рекламну компанію значно нижчі за ринкові – або це молода агенція, яка шукає постійну клієнтську базу, або послуги такої фірми низької якості.
- Фахівці та спеціалізація. Важливо поцікавитися спеціалістами та напрямками спеціалізації обраної фірми.
- Відгуки постійних клієнтів. Щоб повністю впевнитися в якості рекламної агенції, потрібно поспілкуватися з постійними клієнтами. Особливо добре, якщо це відомі компанії, які зможуть підтвердити свою співпрацю з рекламною фірмою та розповісти нюанси про роботу з нею.
Якщо рекламна фірма тільки розвивається, вона може привабити замовників акціями, низькими цінами або маленьким, але якісним портфоліо.
Місця розміщення реклами
Крім зовнішньої реклами на плакатах та біг-бордах, рекламні фірми пропонують розміщувати рекламу в вигляді принту на різному одязі, чашках, предметах побуту, IT-аксесуарах, термочашках, пакетах та т.п. Такий промоушн модний та сучасний. А предмети з логотипами придатні для щоденного вжитку, можна роздавати, чи дарувати, що значно просуває рекламний продукт. Такі предмети пасивно просувають рекламний продукт серед людей, що ними користуються та їх оточення.