×
ВхідРеєстрація

E-mail *

Пароль *

Забули пошту або пароль?

» Середа, 26 сiчня, 2022.
Вимкніть AdBlock або додайте портал у винятки щоб повноцінно користуватись, після оновіть сторінку (F5).
Якщо у вас щось не вийшло, ви можете написати нам з іншого браузера, де не встановлено блокувальник реклами.

Прес-релізи

-1-234 .. 50

| Додати у Прес-релізи |

Підтримка реабілітації колишнього Придніпровського хімічного заводу (ПХЗ) з боку ЄС вступає у третю фазу
По завершенні в 2016 р. фінансованого ЄС проєкту з розроблення довгострокової стратегії реабілітації майданчика ПХЗ в м. Кам’янському, вартість якого склала 1,1 млн євро і який виконувався в партнерстві з Міністерством енергетики України, ЄС розпочав діяльність із приведення майданчика в безпечний стан. З огляду на значне розповсюдження радіоактивно забруднених матеріалів по всьому майданчику ПХЗ, де розташовані кілька державних і приватних підприємств і працюють близько 600 осіб, партнери розпочали проєкт з підвищення безпеки на майданчику як для людей, так і для довкілля. Результати проєкту також сформують безпечні умови для виконання майбутніх заходів з реабілітації. В результаті цієї роботи, яка має завершитись у листопаді 2021 р., на майданчику було створено п’ять радіаційних контрольованих зон, ущільнено дві будівлі з високими рівнями радіаційного забруднення, завершено розробку проєкту для збирання та тимчасового зберігання в межах однієї з контрольованих зон радіоактивних матеріалів з усього майданчика. Цей проєкт загальною вартістю 3,5 млн євро також підтримував зміцнення законодавчої та нормативно-правової бази для безпечного управління майданчиками уранового спадку.
У вересні цього року Європейська Комісія підписала Угоду про внесок, виділивши ще 5,7 млн євро на підтримку кількох першочергових заходів, необхідних для впровадження початкових реабілітаційних дій на майданчику ПХЗ. Проєкт передбачає розробку плану поводження з радіоактивними матеріалами, що ґрунтуватиметься на стратегії реабілітації, розробленій у 2016 р., і визначатиме заходи, які повинні бути виконані в першу чергу. Також проєкт передбачає організацію безпечного проміжного зберігання та остаточного захоронення радіоактивних матеріалів з майданчика, подальше зміцнення законодавчої та нормативно-правової бази для об’єктів уранового спадку в Україні.
Проєкт, який триватиме 4 роки, будуть виконувати Український науково-технологічний центр (УНТЦ www.stcu.int) в партнерстві з Державним підприємством «Бар’єр», призначеним Міністерством енергетики України бути оператором майданчика ПХЗ.
07.12.2021 14:44
Британська фінтех-компанія Revolut планує найняти 100 ІТ спеціалістів в Україні Сьогодні глобальний фінансовий додаток R
Британська фінтех-компанія Revolut планує найняти 100 ІТ спеціалістів в Україні
Сьогодні глобальний фінансовий додаток Revolut, який зараз оцінюється в 33 мільярди доларів, оголосив про готовність до великих інвестицій в Україну та планує створити 100 нових робочих місць для віддаленої роботи у ІТ секторі у країні до кінця 2022 року. Найдорожчий фін-тех бренд Великобританії шукає найталановитіших фахівців для розробки нових послуг, продуктів і функцій, а також для прискорення розширення з Європи на інші ринки Північної та Південної Америки та Азіатсько-Тихоокеанського регіону.
Компанія Revolut вже найняла 20 спеціалістів у країні та використовує потужний кадровий потенціал України для найму фахівців щодо розробки програмного забезпечення (Java Back-end, Front-end, iOS/Android, Python), аналітики та обробки даних, підбору персоналу. Команда Revolut в Україні слугуватиме технічним центром для глобальної діяльності Revolut, відображаючи весь спектр технічних навичок і фахівців.
Revolut має на меті залучити найкращих розробників програмного забезпечення в Україні та пропонує їм унікальні можливості для розвитку та переваги, такі як:
? віддалена робота з будь-якої точки України
? зарплата міжнародного рівня
? розробка інноваційних фінтех продуктів, якими користуються мільйони людей у всьому світі
? робота в глобальних продуктових командах
Владислав Яценко, технічний директор та співзасновник компанії Revolut, зазначив:
«Шість років тому я став співзасновником фінтех стартапу Revolut у Лондоні. Сьогодні Revolut – це глобальний фінансовий додаток з понад 16 мільйонами клієнтів по всьому світу. Наш успіх був би неможливим без неймовірно талановитих інженерів і розробників. Це команда висококласних професіоналів, які втілюють мрії наших клієнтів в реальність.
Я пишаюся тим, що у наших офісах у Лондоні, Нью-Йорку, Кракові, Берліні вже працює багато фахівців з України. І нам потрібно ще більше таких талантів. Тепер, коли віддалена робота стала новою нормою нашого життя, ми створюємо понад 100 робочих місць для технічних спеціалістів щоб створювати глобальні продукти безпосередньо з України».
У світі сервіс Revolut зарекомендував себе як інноваційна альтернатива традиційним банківським продуктам завдяки своєму набору цифрових продуктів для платіжних і бізнес-рахунків, платіжних карток, обміну валют і грошових переказів, інвестицій, страхування та інших фінансових послуг.
07.12.2021 13:26
Будько Сергей: контент-маркетинг – мощная опция системы продаж. Меня как маркетолога часто спрашивают, что такое контент
Будько Сергей: контент-маркетинг – мощная опция системы продаж.
Меня как маркетолога часто спрашивают, что такое контент-маркетинг продаж и как он работает. Отвечаю. Контент-маркетинг – часть системы продаж.
Многие подходы и задачи формируются во время оффлайн-встреч с владельцем бизнеса, топ-менеджерами. Мозговой штурм, креатив, позиционирование, идеи для меседжей, планирование и координация работы.
Для оперативного общения, вопросов, комментариев создается группа в одном из месенджеров.
Контент-маркетолог готовит тексты, заголовки, слова для хештегов, сниппеты и т.д. На основе анализа ситуации, понимания трендов, сильных сторон продукта (услуги), портрета целевой аудитории, маркетинговой политики конкурентов. Поэтому желательно, чтобы он знал основы маркетинга, социологии, психологии, журналистики и, конечно же, интернет-технологий.
Поскольку я работаю в этой сфере, напишу подробнее.
Перед тем, как подготовить меседжи, контент-маркетолог:
• Составляет список поисковых запросов целевой аудитории.
• На онлайн-форумах смотрит вопросы, которые интересуют целевую аудиторию.
• Заходит на сайты и страницы в соцсетях компаний-конкурентов, чтобы понять их политику, акценты, преимущества, проблемы.
• Систематизирует рекламные акценты компаний-конкурентов.
• Слушает вопросы покупателей, которые позвонили в колл-центр.
• Составляет портрет целевой аудитории на основе статистики из всех источников.
Затем контент-маркетолог:
• Выбирает формат контента (например, ответы на вопросы).
• Готовит контент: тексты, заголовки, хештеги, сниппеты, которые можно использовать в коммуникациях, повышающих продажи.
• Предлагает оптимизацию контента коммуникаций, которые влияют на продажи.
Будько Сергей – маркетолог, аналитик, практик. Опыт работы: исследования B2B и B2C, анализ данных – с 1994 года, реклама и PR – с 2002 года, веб-маркетинг и SEO – с 2004 года, бизнес-образование и MBA – с 2005 года, органический маркетинг, экомаркетинг – с 2006 года, маркетинг инвестиционных проектов – с 2012 года, мониторинг СМИ и контент-маркетинг – с 2015 года. Работал с компаниями, организациями и брендами из разных стран и отраслей. Tel., Viber, WhatsApp: +38 (066) 240-49-39. Веб: http://viadelux.com/
29.10.2021 19:28
Екологічний капіталізм: тренд мілленіалів чи необхідність, яку варто наслідувати?
Сьогодні все більше людей і компаній усвідомлюють наслідки екологічних викликів - глобального потепління, надмірних викидів парникових газів, забруднення довкілля.
Компанії-виробники харчових продуктів також беруть активну участь у вирішенні однієї з найгостріших проблем сучасності - забруднення довкілля пластиком. Група HELL ENERGY, відомий виробник енергетичних та безалкогольних напоїв, спільно з компанією-виробником алюмінію Hydro, знайшли спосіб використовувати екологічну тару для своїх напоїв. У 2020 компанія HELL перша серед виробників напоїв взяла на себе зобов'язання розробити найбільш екологічне пакування напоїв у світі.
У рамках своєї політики екологічності виробництва, усю тару для їх напоїв виготовлено з алюмінію найвищої якості із вмістом переробленої сировини мінімум на 75%. Тобто тара буде перероблюватись та повторно використовуватись нескінченну кількість разів. Можна тільки уявити яку кількість пластикових пляшок вона замінить. Таким чином частка пластику в їх портфелі зменшиться до 1% до 2025 року. Це досить гарна перспектива бути орієнтиром для всього світу у створенні насправді безвідходної економіки.
Створювати екологічний інтер’єр допомагає компанія IKEA – один з найбільших роздрібних продавців у світі, серйозно налаштованих боротися з проблемою зміни клімату. Згідно зі своєю стратегією стійкого розвитку вони пропонують товари з переробленого пластику, дерева та інших екологічно чистих матеріалів. Їх PR-кампанія спонукає до змін, що надихають на вибір доступних, перероблених та енергоефективних товарів. Так бренд прокладає свій шлях до простіших, екологічних осель та багатьох людей, які прагнуть вести більш екологічне життя.
Інші бренди, що крокують в ногу з глобальними екологічними трендами: Beyond Meat - виробник вегетаріанських бургерів, Colgate – пропагує заощадливе використання води та розробляє екологічне пакування, TOMS - роблять доступне взуття з екологічно чистих матеріалів. Спосіб мислення змінюють й звичайні люди, починаючи міркувати про власну відповідальність за стан довкілля для майбутніх поколінь.
Завдяки таким прикладам кожен здатен відчути в собі сили підтримувати zero waste економіку та розумно витрачати. Адже складно знайти більш ефективний спосіб, ніж власний приклад!

Автор: контент-менеджер Action Global Communications Євгенія Курчавова
21.10.2021 23:37
Маркетолог Будько Сергей – практика работы в 2020 году показала четыре приоритетных направления в сфере экологии:  • Зел
Маркетолог Будько Сергей – практика работы в 2020 году показала четыре приоритетных направления в сфере экологии:
• Зелёная энергетика. Компании, которые инвестируют в этот сектор, в первую очередь интересует отношение местных властей и жителей к ветровым и солнечным электростанциям (в зависимости от того, что инвестор планирует строить).
• Бытовые отходы. В этой сфере значительную роль играют государственные и муниципальные органы. Их интересует практика сортировки, переработки, утилизации отходов. Например, в странах Западной Европы и Скандинавии.
• Экологически чистые и органические продукты питания. Здесь 2 вектора – малый бизнес и крупные хозяйства, агрохолдинги, которые один из проектов создали в этой нише. Первых чаще всего интересует продвижение на внутреннем рынке, вторых – перспективы и технологии экспорта.
• Экологические проекты КСО (корпоративной социальной ответственности). Топ-менеджеров предприятий, корпораций, управляющих компаний интересуют экологические приоритеты местных властей и жителей, локальная экологическая тематика общественных организаций, СМИ, соцсетей.
Будько Сергей – маркетолог, аналитик, практик. Опыт работы в сфере исследований и бизнес-консалтинга – с 1994 года, рекламы и PR – с 2002 года, веб-маркетинга – с 2004 года, бизнес-образования и MBA – с 2005 года, ценностного маркетинга, социального маркетинга, экомаркетинга – с 2006 года. Работал с компаниями, организациями, брендами из разных стран и отраслей.
Tel., Viber, WhatsApp: +38 (066) 240-49-39
Веб: http://viadelux.com/
15.03.2021 21:41
Будько Сергей – маркетинг и консалтинг для топ-менеджеров и владельцев бизнеса: • Практика изучения рынка  • Региональны
Будько Сергей – маркетинг и консалтинг для топ-менеджеров и владельцев бизнеса:
• Практика изучения рынка
• Региональный маркетинг
• Маркетинг КСО (корпоративной социальной ответственности)
• Анализ контента и коммуникаций
• SEO-оптимизация контента
• Гранты и грантрайтинг
• Маркетинг санатория, курортного отеля
• Маркетинг лечебного учреждения
• Органический маркетинг
• Экомаркетинг
Будько Сергей – маркетолог, аналитик, практик. Опыт работы: исследования, системная аналитика – с 1994 года, реклама и PR – с 2002 года, веб-маркетинг и SMM – с 2004 года, бизнес-образование и MBA – с 2005 года, ценностной маркетинг, органический маркетинг, экомаркетинг – с 2006 года. Работал с компаниями, организациями и брендами из разных стран и отраслей.
Маркетинг и консалтинг в формате online и offline.
Tel., Viber, WhatsApp: +38 (066) 240-49-39
Веб: http://viadelux.com/
21.01.2021 15:48
Скажи «Ні!» безвідповідальному споживанню пива разом із AB InBev Efes Україна та Carlsberg Ukraine  Пивовари кажуть «Ні!
Скажи «Ні!» безвідповідальному споживанню пива разом із AB InBev Efes Україна та Carlsberg Ukraine
Пивовари кажуть «Ні!» безвідповідальному споживанню пива
В 2020 році компанії Carlsberg Ukraine та AB InBev Efes Україна вкотре долучилися до Global Beer Responsible Day («Всесвітній день відповідального споживання пива», скор. «GBRD»). Результат співпраці – просвітницька кампанія, покликана знизити рівень безвідповідального споживання алкоголю в Україні.
. Щорічно лідери пивоварної галузі фокусують увагу громадськості на проблемі споживання алкоголю неповнолітніми. В Україні ця проблема постає особливо гостро. Діти до 18 років – найбільш вразлива категорія, знайомство якої з алкоголем часто відбувається через соціальний примус, негативний приклад старшого покоління чи недбалість продавців.
Цьогорічний нестандартний соціальний проєкт від AB InBev Efes Україна та Carlsberg Ukraine гучно заявляє: «Скажи “НІ!”».
Коли неповнолітні друзі пропонують випити…
Коли родичі кажуть, що дитина вже виросла, тож нехай спробує…
Коли в магазині касир, не перевіряючи документи, продає дітям алкоголь…
Ці та безліч інших знайомих ситуацій обіграли лідери пивоварної галузі в соціальному ролику із залученням відомої української співачки Аліни Паш. Ролик можна переглянути за посиланням.
Соціальна кампанія в першу чергу звертається до дорослих, адже саме від їхньої активної позиції і особистого прикладу залежить здоров'я підростаючого покоління.
Однак посил дійсний і для молоді. Достукатися до неї планують завдяки соцмережі TikTok, в якій запустили танцювальний флешмоб під стильний фановий трек Аліни Паш і власні хештеги #СкажиНI, #стопдо18, # GBRD. Долучитися до флешмобу може будь-хто.
Головне завдання соціального проєкту – не вчити і не читати моралі, як нудний викладач, а легко і дотепно нагадати широкій аудиторії, що безвідповідальне споживання алкоголю неправильне і немодне . Цим кроком лідери пивоваріння продовжують п’ятирічну традицію GBRD в Україні.
25.09.2020 11:06
Аліна Паш, креативники MAKE SENSE та українські пивні гіганти закликають підлітків бути на стилі, а дорослих: «не продав
Аліна Паш, креативники MAKE SENSE та українські пивні гіганти закликають підлітків бути на стилі, а дорослих: «не продавати, не наливати та не пропонувати алкоголь неповнолітнім»
Кліп-кампанія «Скажи «НІ» присвячена до Всесвітнього дня відповідального споживання пива та адресована саме тим дорослим, котрі реально впливають на можливість розпиття алкоголю неповнолітніми
«Може, ми й малому наллємо грамульку?», «Може, той старший хлопець допоможе купити?», «Може, продасте без документів, хіба не бачите вуса?» — ці питання-пастки щодня спокушають сотні підлітків.
Креативна агенція MAKE SENSE спільно з корпораціями AB InBev Efes Україна та Carlsberg Ukraine відповідають: бро, прислухайся до Аліни Паш та вирішуй сам, що справді круто, а що «НІ».
Цього вересня усвідомленність виглядає суперстильно й зухвало, як ніколи доти.
Креативне агентство MAKE SENSE:
CEO - Кирило Терещенко
Креативний директор - Кирило Васютін
Креативний копірайтер - Андрій Чей
Аккаунт менеджер - Ірина Бердник
Аккаунт менеджер - Катерина Шершнева
PR директор - Надія Тисячна
Director - Денис Соболєв
DOP - Владислав Сімонов
Producers - Анастасія Федорова, Владислав Янченко
Casting - Тетяна Криворучко
Stylist - Хельга Дубровска
Makeup - Олена Милованова
Gaffer - Андрей Йоркін
Production designer - Дмитро Баран
Carlsberg Ukraine:
Старший менеджер із корпоративних відносин - Олена Бабикіна
Провідний фахівець зі зв'язків з громадськістю та пресою - Олена Басько,
AB InBev Efes Україна:
Менеджер із зовнішніх комунікацій - Нонна Мартинова
Начальник відділу з правових питань комерційної функції - Ольга Романова
Спеціалістка з корпоративно-соціальної відповідальності - Анна Бедіна
Виконавець - Аліна Паш
Лід менеджер - Катя Позднякова
22.09.2020 16:08
Бренд-агентство MAKE SENSE разработало коммуникационную стратегию для Интернета от Укртелеком под названием «Будь кем угодно»
В апреле 2020 года компания Укртелеком начала рассказывать о себе на основе новой креативной платформы «Будь кем угодно». Основная идея коммуникации – это возможности, навыки и профессии, которые открываются перед людьми благодаря доступу к Интернету.
Чтобы доступно донести идею, в MAKE SENSE разработали и запустили серию рекламных роликов о королеве, изобретателе и тренерке по фитнесу. Герои видео – обычные люди, которые решили стать блогерами. Они, как всегда, ведут прямой эфир, делятся своими хобби и навыками, когда внезапно что-то идет не по плану.
Будь Королевой: https://youtu.be/In8D1I9Vwtc
Будь Изобретателем: https://youtu.be/HYgyD5bLdvQ
Будь спортивной: https://youtu.be/D4c0tlAoVRk
«Проводя фокус-группы, мы обнаружили универсальную потребностью людей в новых активностях, реализации себя и общении. Отсюда и родилась концепция, в которой с Интернетом ты можешь стать кем угодно и научиться чему угодно: замариновать мясо, сделать тюнинг авто, накачать пресс за 7 дней или научить кота цирковым трюкам», — комментирует креативный директор агентства MAKE SENSE, Кирилл Васютин.
«Стратегию разработали до какого-либо упоминания о карантине. Как мы теперь видим, идея была очень своевременной. Команда MAKE SENSE обнаружила неудовлетворенную потребность людей в общении и самореализации, а потом воплотила её в креативе», — делится директорка по маркетингу Огородник Анастасия.
Над стратегией и роликами работали:
Клиент: Укртелеком
Директорка по маркетингу – Огородник Анастасия
Начальница отдела маркетинговых коммуникаций – Зигаева Ольга
Бренд-менеджерка – Решетняк Виктория
Агентство: MAKE SENSE
Креативный директор – Васютин Кирилл
Копирайтер – Сергей Караванец
Аккаунт-менеджерка – Шершнёва Екатерина
Дизайнер – Сердюк Сергей
19.05.2020 13:27
Бренд агентство MAKE SENSE (раньше AG Brand Agency) выиграли тендер на коммуникационное сопровождение компании Carlsberg Ukraine в 2020-2021 году.
Основное коммуникационное ядро – устойчивое развитие. Carlsberg Ukraine – один из лучших примеров системного ответственного бизнеса, который не только устойчиво развивается сам, но и реализовывает проекты, которые развивают общество и делает жизнь людей лучше. Один из главных приоритетов компании – программа устойчивого развития «Цель 4 «нуля»: вместе для будущего», в рамках которой компания стремится снизить до нуля потерю воды, выбросы CO2, предотвратить безответственное потребление и свести к нулю несчастные случаи на заводах.
13.05.2020 23:14
-1-234 .. 50
Реклама
Тендер
Звіт колірЗвіт форматом 70*100/16 Папір крейдяний 130грам, друк 4+4 128 стор. Обкладинка 300грам, 4+0, матова ламінація, термобіндер Тираж 200
Форум
отличный резак БР 70 на продажуПродам БР-70, 600 у.е. , в отличном состоянии, г. Киев ( 0638517054 ) Детальное описание Бумагорезательная машина БР-70 Б/У (одноножевая) предназнач