Аліна Паш, креативники MAKE SENSE та українські пивні гіганти закликають підлітків бути на стилі, а дорослих: «не продавати, не наливати та не пропонувати алкоголь неповнолітнім»
Кліп-кампанія «Скажи «НІ» присвячена до Всесвітнього дня відповідального споживання пива та адресована саме тим дорослим, котрі реально впливають на можливість розпиття алкоголю неповнолітніми
«Може, ми й малому наллємо грамульку?», «Може, той старший хлопець допоможе купити?», «Може, продасте без документів, хіба не бачите вуса?» — ці питання-пастки щодня спокушають сотні підлітків.
Креативна агенція MAKE SENSE спільно з корпораціями AB InBev Efes Україна та Carlsberg Ukraine відповідають: бро, прислухайся до Аліни Паш та вирішуй сам, що справді круто, а що «НІ».
Цього вересня усвідомленність виглядає суперстильно й зухвало, як ніколи доти.
Креативне агентство MAKE SENSE:
CEO - Кирило Терещенко
Креативний директор - Кирило Васютін
Креативний копірайтер - Андрій Чей
Аккаунт менеджер - Ірина Бердник
Аккаунт менеджер - Катерина Шершнева
PR директор - Надія Тисячна
Director - Денис Соболєв
DOP - Владислав Сімонов
Producers - Анастасія Федорова, Владислав Янченко
Casting - Тетяна Криворучко
Stylist - Хельга Дубровска
Makeup - Олена Милованова
Gaffer - Андрей Йоркін
Production designer - Дмитро Баран
Carlsberg Ukraine:
Старший менеджер із корпоративних відносин - Олена Бабикіна
Провідний фахівець зі зв'язків з громадськістю та пресою - Олена Басько,
AB InBev Efes Україна:
Менеджер із зовнішніх комунікацій - Нонна Мартинова
Начальник відділу з правових питань комерційної функції - Ольга Романова
Спеціалістка з корпоративно-соціальної відповідальності - Анна Бедіна
Виконавець - Аліна Паш
Лід менеджер - Катя Позднякова
22.09.2020 16:08