×
ВхідРеєстрація

E-mail *

Пароль *

Забули пошту або пароль?

» Середа, 8 травня, 2024.
Вимкніть AdBlock або додайте портал у винятки щоб повноцінно користуватись, після оновіть сторінку (F5).
Якщо у вас щось не вийшло, ви можете написати нам з іншого браузера, де не встановлено блокувальник реклами.

Статьи

Виставки досягнень рекламного господарства

Завершення рекламного року було на диво вдалим з погляду кількості фестивально-конкурсно-рейтингових подій на одиницю часу. За два останніх місяці 2003 року в Україні пройшли: "Ніч пожирачів реклами" імені пана Бурсіко, "Круги на воде", народний конкурс реклами "Ерш". Крім того, вітчизняні рекламісти відзначилися на міжнародних фестивалях реклами: 13-му Московському та ювілейному (10-му) Golden Drum-2003 у Словенії.

Рекламні події українського масштабу

Рейтинг рекламних агентств "Круги на воде" торік продовжив тенденцію, що вже намітилася: пафосу стає дедалі більше, а суперечки на тему достовірності рейтингу - все голосніші. Наприклад, РА "4+" у "Кругах" несподівано виявилося чомусь п'ятим, а не четвертим у топ-листі FSAA (рекламних агентств повного циклу).

Та й сам список "фулсервісних" викликав подив, особливо присутність у десятці РА "Абрикос" і Brand Aid - у двадцятці. З цього приводу Максим Лазебник, директор Київського міжнародного фестивалю реклами й виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції, в електронній розсилці Коаліції зазначив: "Рейтинг "Круги на воде" виявив ще одну важливу особливість ринку - надто важко нашим експертам виділити тих, яких називають FullServiceAdvertisingAgency. Звідси запитання: "А чи треба?" Отже, швидше за все, рейтинг FSAA за цією методикою віджив. Це не означає, що треба сказати "ні" рейтингові переваг, репутацій взагалі. Треба лише змінити методику досліджень. Ну й, звичайно, мають бути різноманітні дослідження".
Слідом за "Кругами" було підведено підсумки рейтингу найпопулярнішої реклами "Зірка реклами-2003". У ході дослідження опитано 1330 споживачів у шести найбільших містах України. "Непрофесіонали" традиційно віддали перевагу "веселій" рекламі...

Завершив український рекламний рік народний конкурс "Рекламний Ерш" (організатори РА "Парадіз" й "Симон"). Цього разу оцінювали роботи рекламістів та роздавали свої призи і пряники рекламодавці. На "Ерш-2003" було подано близько 800 робіт (майже на 40% більше, ніж 2002 року). За підсумками листопадово-грудневих рекламних заходів залишився певний осад: рух начебто є, але якийсь він не зрозумілий. Таке відчуття, що весь так званий рекламний світ складається з окремих груп, кожна з яких живе своїм життям, до того ж розміри цього "світу" незначні...

Що в цей час відбувалося в світі

Подібні почуття підтвердили підсумки словенського рекламного фестивалю "Золотий барабан", на якому наших рекламістів "відфестивалили" й "відбарабанили" - перемог і призів не було. Ба більше, із 44 роликів, надісланих на конкурс, до фіналу (шорт-лист) жоден не потрапив.
Щоправда, в Росії (другий вектор нашої багатовекторної рекламної політики і другий, після сукупного "заходу", інвестор в українську рекламу) роботи українських рекламістів були до вподоби. З 13-го Московського міжнародного фестивалю реклами українці привезли чимало нагород і з неабияким статусом. Деякі представники вітчизняних РА висловлюють побоювання, що це передвісники рекламної російської експансії. Мовляв, вони нас заспокоюють, а самі готують вторгнення. Але у це щось слабко віриться. На жаль, за всього 30% річного зростання вітчизняний рекламний ринок поки що мало цікавий навіть для агенцій наших північних сусідів...

У розділах "Упаковка", "Принт" до фіналу московського конкурсу пройшло по троє "українців".

У радіо-рекламі в категорії "Ігрова реклама" 1-е місце посіло "Просто Ради. О" з роликом "Безпритульне м'ясо". У "Зовнішній рекламі" в категорії "Продукти харчування" перемога (вихід до фіналу можна вважати вже перемогою) за РА "D'Arcy Україна" із серією робіт для ТМ "Наша ряба". У категорії "Напої алкогольні" 3-е і 2-е місця відповідно присуджено РА "Adventa Communications Kiev" (роботи для ТМ "Інкерман" і виробника горілки "Бiленька").
Найбільше призів українці завоювали у найпрестижнішому розділі "ТВ-реклама".
"D'Arcy Україна" - 1-е місце в категорії "Продукти харчування" за ролик "Мама" (ТМ "Наша ряба"). У категорії "Алкогольні напої" 1-е місце у РА "Б. І. Т. А." за рекламу горілки "Вдала". У категорії "Послуги, сервіс" журі відвело "D'Arcy Україна" 2-е місце (ролик "10 копійок" для ТМ "SIM-SIM").
Показово, що гран-прі Фестивалю в розділі "ТВ-реклама" отримала московська агенція "Інстинкт" (BBDO) з доволі скандальною роботою "Друзі". У ролику ноутбуки порівнюються з друзями, яких можна "замовити", купити, продати...

Рейтинг рекламних агентств "Круги на воде-2003"

1. "D'Arcy Україна"; 2. "Бейтс Україна"; 3. Provid/BBDO; 4. Adell Saatchi &Saatchi; 5. "4+"; 6. Adventa Lowe; 7. DIALLA; 8. MEX; 9. "Абрикос"; 10. The Willard Group.
Рейтинг популярної реклами "Зірка реклами-2003"
Номінація "Щитовая реклама"
Реклама бренду "Рогань" (виробник - рекламне агентство "Есе Груп", умовна назва роботи "Футболіст Шевченко"); реклама "Мальборо" (РА "Лео Барнет", робота "Природа"); реклама "Сникерс" (московське РА "BBDO", роботи "Орешки-наушники" і "Орехи для настоящих пацанов").
Номінація "Телереклама"
Ролики "Рогань" (РА "Есе Груп"); Ролики соку "Моя сім'я" (московське РА "BBDO"); Ролики "Ласуня" (розробник реклами - ВАТ "Балтський молочно-консервний комбінат дитячих продуктів").
Номінація "Симпатії споживачів"
Пиво "Львівське" (РА "FCB MA Ukraine", "Князь з перснем"); "Пепси-Кола" (виробник реклами Pepsi CО International, "З Шакирою").

Переможці "Рекламного Ерша"

1. B. I. T. A. Advertising - ролик "Живе пиво" для ТМ "Сармат";
2. В. I. T. А. Advertising - робота для ТМ "Вдала";
3. РА "Бейтс Україна" - ролик для компанії "Київстар".

Спеціальні премії

"Просто Ради. О" - премія "Своя сорочка" за роботу "Глобус України";
"Пропаганда продакшн" - премія "В яблучко" за роботу для ТМ "MacCoffeе Strong".

Сергій СИМОНЕНКО

Реклама
Тендер
Акрил сріблоАкрил срібло в масі ( не дзеркальний ) Бажано з можливістю порізки на лазері. Розмір 400*600 - 2 шт ( Весь файл можна впакувати в розмір 200*2000)
Форум
Картон Casino ClassicДоброго здоровья полиграфисты! есть такой картон казино классик или любой другой он с графитовой прослойкой нашла на сайте у фореста, но они сами не з