Статьи
Моніторинг соцмедіа та ЗМІ
В епоху інформаційної революції, коли новинний потік безперервний і безперешкодно тече по всьому світу, важливо мати можливість збирати, аналізувати та інтерпретувати інформацію. Сьогодні компанії в усіх галузях роблять ставку на активне використання соціальних мереж і ЗМІ, щоб вибудувати ефективну маркетингову стратегію, підвищити впізнаваність бренду і поліпшити обслуговування клієнтів.
Послуга моніторинг змі та соцмереж на сайті https://uk.looqme.io/ може допомогти вам та вашому бізнесу багато в чому. Наприклад, LOOQME має декілька способів як вам допомогти:
- LOOQME Hub: Ваш навігатор у світі комунікацій. Відстежуйте взаємодії з клієнтами, знаходьте нові можливості та вдосконалюйте свій підхід до спілкування. Керуйте спілкуванням як професіонал!
- MyNews Bot: Ваш особистий інформатор у Telegram. Отримуйте миттєві повідомлення про згадки вашого бренду в медіа. Будьте в курсі всіх обговорень і контролюйте свою репутацію!
- LOOQME R-index: Ваша репутація під мікроскопом. Дізнайтеся, як публіка сприймає ваш бренд і наскільки ви помітні в медіа та соцмережах. Покращуйте свій імідж і нарощуйте довіру до свого бренду!
4 стратегії для аналітики в соціальних мережах
Слідкуйте за різноманітними соціальними майданчиками. Не обмежуйте моніторинг вашого бренду тільки наявними соцмережами компанії. Вашу аудиторію можна знайти в різних місцях, де вона обговорює ваш бренд. Обговорення на LinkedIn можуть відрізнятися від Instagram, а Facebook може бути активнішим за Twitter. Такий підхід допоможе краще розвивати свої спільноти та підтримувати зв'язок зі споживачами.
Вступайте у співпрацю з іншими компаніями та впливовими особистостями. Стеження за згадками в ЗМІ та соц.мережах не тільки допомагає генерувати ідеї для вдосконалення бренду, а й дає змогу знайти потенційних партнерів або навіть майбутніх співробітників. Спільні проєкти допомагають не тільки поліпшити продукт, а й запропонувати споживачам щось нове, викликаючи хвилю інтересу.
Пожвавите стратегію просування моніторингом даних. Використання даних — це те, що підтримає вашу маркетингову стратегію в русі. Експериментуйте з новими ідеями, запускайте креативні рекламні кампанії та активно спілкуйтеся з аудиторією. Моніторинг ЗМІ та соц.медіа відкриває актуальні тренди для їх впровадження в стратегію.
Генерація лідів через соц.медіа. За допомогою моніторингу соц.медіа можна знаходити потенційних клієнтів. Деякі сервіси визначають купівельні наміри, аналізуючи вміст постів. Мета — запропонувати рішення до того, як людина почне активно його шукати. Швидка і детальна відповідь на питання може збільшити конверсію в продажі до 50%.