Статьи
6 простих порад, як заощадити бюджет на друку поліграфії
Друк дуже часто є вагомою частиною бюджету багатьох підприємств. За оцінками, середня компанія витрачає до 3% свого річного бюджету на витрати, пов’язані з друком. Знайти способи заощадити на друку не так просто. Придбавши найдешевше обладнання або пожертвувавши якістю заради чорнильного картриджа сумнівного виробника, ви може зрештою завдати шкоди вашому бізнесу в довгостроковій перспективі.
Ось 8 простих і ефективних порад для вашого офісу, як скоротити витрати на друк поліграфії.
1. Вичитуйте чернетки перед друком
Коли ви поспішаєте щось надрукувати через брак часу, легко не помітити дрібних деталей у своїй роботі. Перш ніж натиснути кнопку «Надрукувати», зробіть паузу на хвилину та ще раз перевірте документи, щоб переконатися, що поля та розмір шрифту правильні. Повторний перегляд також є зручним моментом, щоб оглянути вміст на наявність граматичних і орфографічних помилок. Витративши додаткову хвилину або дві, ви можете уникнути повторного друку тої ж копії.
2. Ефективно використовуйте попередній перегляд при друку з браузера в мережі
Перед відправленням документа на друк вам майже завжди пропонується попередній перегляд сторінок, які потрібно надрукувати. Часто важливий для вас текст або зображення є лише на деяких сторінках, тоді як рекламні оголошення, банери та верхні або нижні колонтитули займають багато місця. Деякі веб сторінки початку пропонують спеціальні режими друку (символ принтера на сторінці), з яких видалено елементи дизайну або кольори. Цей режим приховує графічні елементи та зменшує вміст, щоб ви могли зекономити свої чорнильні картриджі чи тонер.
3. Друк документів на обох сторонах листа
Деякі документи не можна друкувати на обидвох сторонах листа, але коли це можливо, друкуйте з обох сторін. Двосторонній друк чудово підходить для особистих речей, швидких нотаток і довгих звітів. Цей спосіб друку — чудовий спосіб скоротити витрати матеріалів.
4. Запитайте себе: «Чи справді це потрібно друкувати?»
Будьте свідомі того, що ви друкуєте. Ми працюємо в технологічному світі, і ділитися документами та переглядати їх у цифровому вигляді легше, ніж будь-коли. Подумайте перед тим, як натиснути кнопку друку – це простий спосіб скоротити витрати на друк у вашому бізнесі та використати інші інструменти, які вам доступні.
5. Друк документів у режимі чернеток
Якщо ви друкуєте те, що не представляється або не використовується для важливої зустрічі, спробуйте надрукувати в режимі чернетки. Ця опція доступна на більшості принтерів у меню додаткових налаштувань і ідеально підходить для друку електронних листів та інших нотаток. Хоча елементи, надруковані в режимі чернетки, можуть бути неякісними, вони використовують значно менше чорнила.
6. Оновіть технологію друку
Застаріле поліграфічне обладнання може бути виснажливим для вашого бюджету на друк через дорогий ремонт, витратні матеріали та втрату продуктивності. Той факт, що ваш старенький принтер все ще працює, не означає, що це найефективніше за часом чи з точки зору витрат. Можливо, настав час інвестувати в оновлення пристроїв друку.