×
ВхідРеєстрація

E-mail *

Пароль *

Забули пошту або пароль?

» Вівторок, 23 квiтня, 2024.
Вимкніть AdBlock або додайте портал у винятки щоб повноцінно користуватись, після оновіть сторінку (F5).
Якщо у вас щось не вийшло, ви можете написати нам з іншого браузера, де не встановлено блокувальник реклами.

Статьи

Вибираємо цілі кампанії для Instagram правильно: теорія+практика

Створити унікальний якісний продукт — лише перший крок на шляху до успіху бізнесу. Про нього ще потрібно гучно заявити, визначити свою цільову аудиторію та регулярно нагадувати про себе. Саме підтримка незгасного інтересу споживачів забезпечує стабільний попит та рівень продажів, який дозволяє розвиватися і розширюватися.

Соціальні мережі сьогодні становлять основну платформу для торгівлі та реклами, особливо для молодого бізнесу. Можливість прямої комунікації з продавцем, прості умови замовлення й оплати, яскраве оформлення контенту приваблюють споживачів різних вікових категорій.

Щоб соціальні мережі для бізнесу працювали ефективно, головне завдання полягає у правильному виборі мети просування. Саме від цього залежатимуть алгоритми роботи соціальних мереж та кінцевий результат. Щоб навчитися ефективного цілепокладання в мережі Instagram (і не тільки), зареєструйтесь на курси таргетолога від академії інтернет-маркетингу Webpromoexperts. Це швидкий та дієвий спосіб підвищити свою професійність та віднайти оригінальні шляхи розвитку власної справи в digital.  

6464a8fe1fc68.webp

З чого почати при виборі цілей

Мережі Instagram та Facebook є лідерами серед перспективних майданчиків для просування бізнесу. Вони функціонують на базі корпорації Meta, яка пропонує супутні інструменти маркетингу, зокрема Facebook Ads. Завдяки цьому застосунку можна підв’язати кілька соцмереж для зручного управління просуванням та оптимізації контенту. Застосунок Facebook Ads має широкий вибір цілей, які можна вибрати для активації відповідного алгоритму презентації продукту.

Щоб визначитися з цілями просування в мережі, слід відштовхуватися від загальних цілей бізнесу. Новачкам, які тільки шукають свого клієнта, важливий розголос. Спершу слід завоювати увагу якомога більшої аудиторії, щоб згодом визначити свою нішу. Добре відомим компаніям немає сенсу розпорошувати зусилля на випадкових відвідувачів — вони орієнтуються на підвищення продажів та утримання конкурентних позицій завдяки постійним клієнтам. Отже, спершу визначаємо:

Після цього переходимо до налаштування цілей в Instagram.

6464a8fe2309b.webp

Вибір цілей у Facebook Ads

Маркетинговий інструмент для управління просуванням свого бізнесу на майданчиках Facebook та Instagram застосунок Facebook Ads пропонує вибір серед таких цілей:

Встановивши відповідну мету розвитку на інтернет-майданчиках для бізнесу настає найвідповідальніший момент — відстеження результативності. Не чекайте миттєвого результату — рекламній кампанії потрібен час для набору обертів. Але залишайтесь у «бойовій готовності» для миттєвого коригування своєї стратегії в разі необхідності та підтримки ефективності інтернет-цілей.


Реклама
Тендер
Ризограф А4, 1+0, 500 шт.Ризограф А4, 80г/м.кв, 1+0 (ч.б.) 500 шт. 1000 шт.
Форум
Потрібен сайтЯкщо терміново та краще к цієї компанії https://www.adspace-marketing.com/sozdanye-sajtov-2/ звернутися за 10 до 28 днів зроблять будь-який сайт.