Статьи
Вибираємо цілі кампанії для Instagram правильно: теорія+практика
Створити унікальний якісний продукт — лише перший крок на шляху до успіху бізнесу. Про нього ще потрібно гучно заявити, визначити свою цільову аудиторію та регулярно нагадувати про себе. Саме підтримка незгасного інтересу споживачів забезпечує стабільний попит та рівень продажів, який дозволяє розвиватися і розширюватися.
Соціальні мережі сьогодні становлять основну платформу для торгівлі та реклами, особливо для молодого бізнесу. Можливість прямої комунікації з продавцем, прості умови замовлення й оплати, яскраве оформлення контенту приваблюють споживачів різних вікових категорій.
Щоб соціальні мережі для бізнесу працювали ефективно, головне завдання полягає у правильному виборі мети просування. Саме від цього залежатимуть алгоритми роботи соціальних мереж та кінцевий результат. Щоб навчитися ефективного цілепокладання в мережі Instagram (і не тільки), зареєструйтесь на курси таргетолога від академії інтернет-маркетингу Webpromoexperts. Це швидкий та дієвий спосіб підвищити свою професійність та віднайти оригінальні шляхи розвитку власної справи в digital.
З чого почати при виборі цілей
Мережі Instagram та Facebook є лідерами серед перспективних майданчиків для просування бізнесу. Вони функціонують на базі корпорації Meta, яка пропонує супутні інструменти маркетингу, зокрема Facebook Ads. Завдяки цьому застосунку можна підв’язати кілька соцмереж для зручного управління просуванням та оптимізації контенту. Застосунок Facebook Ads має широкий вибір цілей, які можна вибрати для активації відповідного алгоритму презентації продукту.
Щоб визначитися з цілями просування в мережі, слід відштовхуватися від загальних цілей бізнесу. Новачкам, які тільки шукають свого клієнта, важливий розголос. Спершу слід завоювати увагу якомога більшої аудиторії, щоб згодом визначити свою нішу. Добре відомим компаніям немає сенсу розпорошувати зусилля на випадкових відвідувачів — вони орієнтуються на підвищення продажів та утримання конкурентних позицій завдяки постійним клієнтам. Отже, спершу визначаємо:
- свої можливості;
- конкурентну позицію;
- тактичні та оперативні цілі.
Після цього переходимо до налаштування цілей в Instagram.
Вибір цілей у Facebook Ads
Маркетинговий інструмент для управління просуванням свого бізнесу на майданчиках Facebook та Instagram застосунок Facebook Ads пропонує вибір серед таких цілей:
- Впізнаваність — передбачає широке охоплення аудиторії та підвищення впізнаваності бренду.
- Розгляд — налаштований на поглиблене ознайомлення користувачів з пропозиціями бренду шляхом вивчення контенту (перегляд відео, реєстрація на сторінці, встановлення застосунків) та комунікації з продавцем (ознайомлення, обговорення, придбання).
- Конверсія — сфокусовано на залученні клієнтів до реалізації замовлень в мережі та на фізичних точках продажу шляхом таргетної реклами та спрямування у чат з продавцем.
Встановивши відповідну мету розвитку на інтернет-майданчиках для бізнесу настає найвідповідальніший момент — відстеження результативності. Не чекайте миттєвого результату — рекламній кампанії потрібен час для набору обертів. Але залишайтесь у «бойовій готовності» для миттєвого коригування своєї стратегії в разі необхідності та підтримки ефективності інтернет-цілей.