Новини
Агентство "Відео Інтернешнл Тренд" представить нову систему продажу
Система дозволить рекламним агентствам та рекламодавцям отримати більш повну інформацію про регіони та телевізійний регіональний ринок і відповідно найбільш оптимально спланувати рекламні кампанії.
Програма INFODICTO складається із 2-х частин. Перша - інформаційна - містить повну демографічну та соціологічну інформацію про регіони Росії та структуру телеринку в різних містах.
У другій частині зібрані дані, що дають змогу отримати інформацію про канали, рекламні можливості яких "Відео Інтернешнл" реалізує на ексклюзивній основі. Це сітки, прайс-листи, обсяг мовлення, середні рейтинги, частки каналів. Програма дає можливість максимально швидко оцінити бюджет та ефективність запланованої рекламної кампанії.
Як зазначають керівники "ВІ Тренд", програма дозволить зробити регіональний медіаринок прозорішим, внаслідок чого підвищиться його привабливість для рекламодавців, і відповідно зростуть обсяги регіональної телереклами. "Ми розраховуємо, що цей продукт дозволить рекламодавцям та агенціям по-новому поглянути на регіональний телевізійний ринок", - каже заступник генерального директора "ВІ Тренд" Вікторія Бірюкова.
Наразі до програми підключено 44 міста. До кінця року планується підключити ще 13. У результаті у розпорядженні рекламодавців опиниться 260 регіональних телеканалів.
2003-09-09
Джерело: www.rup.com.ua