×
ВхідРеєстрація

E-mail *

Пароль *

Забули пошту або пароль?

» Неділя, 12 травня, 2024.
Вимкніть AdBlock або додайте портал у винятки щоб повноцінно користуватись, після оновіть сторінку (F5).
Якщо у вас щось не вийшло, ви можете написати нам з іншого браузера, де не встановлено блокувальник реклами.

Новини

Віталій Кличко підтримав пропозиції Асоціації зовнішньої реклами по модернізації візуального простору Києва та боротьбі з корупцією

15 липня підчас засідання Антикорупційної ради при Київському міському голові виконавчий директор Асоціації зовнішньої реклами (АЗРУ), Оксана Поліщук, зазначила, що задля впорядкування ринку та подолання корупції потрібні принципово інші підходи міської влади до питань зовнішньої реклами.

Зокрема, вона зазначила конкретні проблеми, які заважають позитивним змінам та подоланню корупції.

Найбільш негативними діями дозвільного органу, які стримують реформування галузі є такі: видача нових дозволів в умовах перенасиченості ринку рекламними конструкціями; несистемне регулювання дозвільних процедур; непрозора та заплутана система отримання дозволів.

Це призводить до посилення передумов корупції та негативно впливає на візуальне середовище міста Києва. Більше того – зводить нанівець ініціативи галузі та її провідних операторів, які спрямовані на упорядкування ринку
Також виконавчий директор АЗРУ звернула увагу на необхідність економічного обґрунтування тарифів та створення системних підходів міської влади до їх формування.

«Європейська практика наочно демонструє нам шляхи ефективної взаємодії міської влади та бізнесу. Так, наприклад, в Ризі міська влада під час кризи 2008-2009 років суттєво знизила тарифи, щоб оператори мали змогу провести інвестиції в модернізацію рекламних конструкцій. По завершенні кризи – тарифи були поступово відновлені до економічно обґрунтованого рівня. Київська влада діє навпаки – під час кризи намагається постійно збільшувати тарифи для сумлінних платників. При тому, що зростає кількість нелегальних рекламних конструкцій. Це негативно впливає на галузь в цілому. Особливо на тих операторів, які є сумлінними платниками податків, соціально орієнтованими компаніями, що вкладають значні кошти в модернізацію міського середовища та рекламних конструкцій. Так враховуючи останнє підвищення тарифу в 2014 році, платіж в КП «Київреклама» по договору складає 60% собівартості. Це створює передумови для масштабних корупційних схем та появи великої кількості компаній, які будуть уникати платежів до бюджету заради надприбутків», – наголосила Оксана Поліщук, – «Якщо такій підхід залишиться, то незабаром Київ буде заповнений іржавими нелегальними рекламними щитами, які приносять користь тільки їх власникам та їх корумпованим покровителям у владі».

Під час виступу експерти навели цифри та факти, які підтверджують актуальність такої загрози суспільству: «ТОП-7 гравців сплачують до бюджету більш ніж 86% усіх надходжень від зовнішньої реклами займаючи лише 65% рекламного ринку. Таким чином, принаймні 20% ринку – це або нелегальні конструкцій або ті, хто свідомо занижують свої платежі місту».

Члени Антикорупційної ради на чолі з мером Києва Віталієм Кличко схвалили всі зауваження Асоціації та прийняли рішення реформувати діяльність у сфері зовнішньої реклами.

А саме: зупинити видачу дозволів на нові конструкції та провести перевірку вже виданих дозволів за останні кілька років, демонтувати всі конструкції, що розміщені без дозволів.

Крім того, голова КМДА висловив готовність об’єднати сили Антикорупційної ради з Асоціацією зовнішньої реклами України в боротьбі з тіньовим ринком, в тому числі вести спільну роботу з просування проекту «Прозорий ринок зовнішньої реклами без тіньових схем та Корупції», якій було розроблено та впроваджено Асоціацією.

Віталій Кличко дав доручення профільним департаментам виконавчої влади міста розглянути можливість зниження тарифів за користування місцями розміщення зовнішньої реклами на період складної економічної ситуації.

«Учасники Асоціації розуміють важливість та необхідність кардинальних змін, тому зараз, дуже важливим є саме співпраця суспільства, влади та бізнесу в наведенні порядку та побудови фундаменту реформ. Нам вдалося головне – сьогоднішній діалог допоміг не тільки сформулювати реальні проблеми, а й визначити реальні шляхи їх вирішення. Тепер наша спільна справа та відповідальність довести ці наміри до реальних дій, які будуть працювати на розвиток Києва», – зазначила після наради пані Поліщук.

2015-07-16
Джерело: www.rup.com.ua

Реклама
Тендер
Баннери, плівкиБаннери литі максимальноі щільності, жорсткий сольвент, проварка, люверси, противітрові прорізи на більшому, по 1шт, розміри; 6900-4500 вертикальний
Форум
Как найти клиентов?Всем добрый вечер,работаю менеджером полиграфии,подскажите где и как найти клиентов(заказчиков).