×
ВхідРеєстрація

E-mail *

Пароль *

Забули пошту або пароль?

» П'ятниця, 17 травня, 2024.
Вимкніть AdBlock або додайте портал у винятки щоб повноцінно користуватись, після оновіть сторінку (F5).
Якщо у вас щось не вийшло, ви можете написати нам з іншого браузера, де не встановлено блокувальник реклами.

Новини

Минстець рассказал, сколько стоила реклама «Крим – це Україна" в России

На днях украинские медийщики начали активно интересоваться, почему Министерство информационной политики Украины размещает социальную рекламу «Крым – это Украина» на ситилайтах, принадлежащих российским компаниям.

В частности, Отар Довженко в одном из комьюнити в Facebook поднял вопрос о финансовой составляющей этого дела.

«Міністерство інформації України розміщує соціальну рекламу на сітілайтах компанії Octagon. Тут, звичайно, ключове питання – чи платять за це. Якщо ні, то це навіть добре, бо москальня на шару віддає свої площі, з яких би могла отримувати прибуток. Якщо платять – це гірше», – написал он.

В комментариях в социальных сетях завязался спор между неравнодушными любознательными блогерами и представителями Мининформполитики о целесообразности такой социальной рекламы за деньги украинских налогоплательщиков. К тому же, вероятно, эти деньги поступают в российские компании.

Замминистра Информполитики Татьяна Попова в комментариях отметила, что реклама в рамках проекта «Крым – это Украина» размещалась не только на ситилайтах компании Octagon Outdoor, и что ее размещение было бесплатным. Это вызвало вопрос: почему российская компания бесплатно размещает рекламу с лозунгом «Крым – это Украина», и не стоит ли за этим какой-то скрытый договор между Мининформполитики и оператором внешней рекламы?
Отвечая на социальный резонанс и мой запрос, Министерство информационной политики опубликовало официальное разъяснение:

«Щодо фінансування. Всі соціальні кампанії ми реалізуємо, не витрачаючи жодної копійки державних коштів. Реалізація кампаній є можливою завдяки тісній співпраці з обласними державними адміністраціями, міськими виконкомами та комерційними структурами, що є операторами зовнішньої реклами. Ми використовуємо усі доступні ресурси задля професійного виконання своєї роботи. За потреби, ми можемо надати копії всіх листувань з нашими стейкхолдерами. (…)

Більш того, ми витрачаємо власні кошти для друку рекламних постерів, виготовлення аудіо- та відеороликів, так як це роблять всі громадяни України, які витрачають кошти на вирішення нагальних потреб власної держави в питаннях національної безпеки і оборони», – говорится в сообщении Министерства.

Компания Octagon Outdoor также подвердила, что реклама «Крым – это Украина» была размещена бесплатно:

«Це соціальна реклама від Київської міської державної адміністрації. Замовлення було від КП «Київреклама» на виконання доручення київського міського голови Виталия Кличка. Розміщення безкоштовне. Термін розміщення – з 22 по 30 квітня з можливістю пролонгувати», – сообщили мне в пресс-службе компании.

2015-04-29
Джерело: www.rup.com.ua

Реклама
Тендер
надрукувати самоклейкуКиїв. район осокорків, потрібно надрукувати на оракалі (любому) кю-ар коди. розмір всього друку 750х240 мм. Так щоб завтра забрати. Хто зможе? Не а
Форум
LowaМи завжди шукаємо найкращі засоби для захисту та комфорту в умовах високої навантаженості та стресу. І коли йдеться про військове спорядження, одне ім