Новини
«Київстар» отримав п’яту нагороду за рекламний ролик «Батько»
«Київстар» отримав вже п'яту нагороду – «золото» – за рекламний ролик «Батько» на міжнародному фестивалі реклами «Ророк»*. На цей раз ролик відзначений журі в категорії «TV and Video Advertising».
Список нагород рекламного ролика «Батько» продовжує збільшуватися. Міжнародне журі фестивалю «Ророк» нагородило «золотом» рекламний ролик «Батько», створений агентством інтегрованих комунікацій Adventa LOWE для «Київстар».
У 2012 році ролик отримав перше «золото» на 13-му Київському міжнародному фестивалі реклами у категорії «Film/Рекламний ролик» серед конкурсних робіт підкатегорії «Засоби та послуги зв'язку». Друге «золото» журі присудило ролику на конкурсі «Рекламний ролик» в категорії «Засоби та послуги зв'язку». Третя нагорода, на цей раз «срібло», була отримана на конкурсі «Відеомайстерність» в категорії «Копірайтинг» за майстерність сценариста. Четверте «срібло» дісталося ролику «Батько і син» (тарифний план «Щасливий») на Московському міжнародному фестивалі реклами та маркетингу «Red Apple» в категорії «TV & Cinema Advertising» («Телевізійна та Відео Реклама»). І ось п'ята нагорода: «золото» присуджено ролику в Єревані, на міжнародному фестивалі реклами «Ророк», в категорії «TV and Video advertising».
Наприкінці 2011 року ролик отримав визнання на конкурсі кращих українських робіт у галузі реклами та комунікаційного дизайну «ADC*UA Awards» Клубу арт-директорів України. Відео було відзначено в номінації «Craft Performance/Dialogue or Monologue» («Акторська гра / Діалог або монолог») за видатну акторську гру.
* Міжнародний фестиваль «Ророк» вперше відбувся у Вірменії 28 жовтня 2010 року. Вже у жовтні 2011-ого року в Єревані було проведено Другий Міжнародний фестиваль реклами "Popok". У порівнянні з першим фестивалем, географія конкурсу значно розширилася, а учасники з ще більшим ентузіазмом поставилися до конкурсу.
2012-11-05
Джерело: www.rup.com.ua