Новини
Компанія «АВК» створила колекцію подарунків для різних вікових аудиторій
Компанія «АВК» напередодні новорічних і різдвяних свят представила широкий асортимент подарунків, розрахованих на різні вікові аудиторії. Всі 12святкових наборів «АВК», більшість з яких є принципово новими подарунками, відповідають найвищим вимогам споживачів та роздрібних мереж.
«Намагаючись передбачити сподівання споживачів, компанія приділяє величезну увагу естетичній складовій своїх подарунків, - відмічає директор з маркетингу
й продажів кондитерської компанії «АВК» Владислав Аверченко, — Цього року дизайни наших подарунків розроблені з урахуванням уподобань дітей різного віку,
як школярів, так і дошкільників. Для цього «АВК» залучила відомих дитячих художників, чиї роботи користуються підвищеною популярністю серед споживачів».
Бізнес-стратегія компанії «АВК» заклечається у фокусуванні на найбільш перспективних сегментах кондитерського ринку, зокрема шоколадних виробах. Тому
святкові набори «АВК» переважно складаються з шоколадних цукерок, батончиків, плиток.
«Ми спостерігаємо тенденцію зростання попиту на продукцію у преміум-сегменті під час свят, зокрема це стосується попиту на новорічні подарункові набори,
- говорить віце-президент з комерції холдингу Fozzy Group Валерій Левенcтам, - Кожен українець хоче побалувати себе і своїх близьких у новорічно-різдвяний
період».
За оцінками компанії «АВК», доля продажів середнього та преміум-сегментів (у грошовому вимірі) складає понад 80% національного ринку новорічних і
різдвяних подарунків. Це закономірно, оскільки зі зростанням власного добробуту українці все частіше віддають перевагу подарункам із новими цікавими
конструкціями упаковок, сучасним дизайном, а також наборам із додатковими цінностями».
Основна частина подарунків компанії «АВК» вже традиційно має додаткові переваги, які збільшують споживацьку цінність подарунків. Наприклад, подарунки
«Шоколадний замок», «Шоколадний театр» і «Царство Льодяної королеви» містять ігри. А рюкзачки у формі м’яких іграшок можна використовувати у подальшому як
стильні аксесуари – символи наступаючого року.
Ще однією відмінною особливістю колекції «АВК» 2007/2008 є зручність її розміщення на палетах у торгових залах супермаркетів – основному каналі збуту
подарунків компанії. В той же час, через додатковий захист упаковки від вскрытия, виключена можливість випадкового випадіння цукерок з наборів. Цукерки у
наборах «АВК» додатково упаковані у поліетиленовий пакет, а сама упаковка оснащена саморозривними замками, які неможливо відкрити, не пошкодивши
цілісність упаковки.
***
Компанія «АВК» є одним з найбільших виробників шоколадних продуктів в Україні та лідером національного ринку вагових шоколадних цукерок. До складу
компанії «АВК» входить п’ять кондитерських фабрик у мм. Дніпропетровськ, Донецьк, Мукачево, Луганськ.
Fozzy Group – торгово-промисловий холдинг України, що динамічно розвивається. Торговий напрямок Fozzy Group представлений мережами супермаркетів
«Сільпо», магазинів біля дому «Фора», гіпермаркетів Fozzy, аптек «Будь Здоровий» та інтернет-магазином GONZA.
2007-12-17
Джерело: www.rup.com.ua