×
ВхідРеєстрація

E-mail *

Пароль *

Забули пошту або пароль?

» Середа, 17 липня, 2024.
Вимкніть AdBlock або додайте портал у винятки щоб повноцінно користуватись, після оновіть сторінку (F5).
Якщо у вас щось не вийшло, ви можете написати нам з іншого браузера, де не встановлено блокувальник реклами.

Новини

TikTok запровадив обмеження на рекламу, націлену на підлітків

TikTok запровадив деякі нові обмеження на рекламу, націлену на підлітків, у додатку, а також додав більше елементів керування даними та оновив елементи розкриття, щоб підвищити прозорість у процесі націлювання реклами. Найбільшою зміною є оновлення параметрів націлювання реклами на підлітків

Оскільки рекламодавці тепер не можуть охопити підлітків у США за допомогою персоналізованого націлювання та вибору кампаній.

Обмеження на рекламу, націлену на підлітків
Відповідно до TikTok: «Тепер рекламодавці зможуть охопити підлітків лише за допомогою кількох широких параметрів націлювання, таких як місцеположення, мова та інформація, пов’язана з пристроєм».

Оновлення вступило в силу у США з 30 червня.

Додаткові елементи керування персоналізацією реклами

Згідно з Тікток: "Ми оновили налаштування персоналізації реклами, щоб запропонувати більш детальні параметри на основі інтересів і поведінки користувачів. Ця функція допомагає користувачам бачити більше того, що їм подобається, і менше того, що їм не подобається.

Наприклад, користувачі можуть вибрати більше або менше оголошень, пов’язаних із їхніми інтересами, у «Спорт на свіжому повітрі» чи «Ігри в гонки».

Ви можете переглядати та налаштовувати теми оголошень, які TikTok визначив як відповідні вашим інтересам.

Нова функція «Відключити рекламодавців» дозволяє користувачам зупинити використання майбутніх даних поза TikTok, наданих певними рекламодавцями, для надання їм персоналізованої реклами.

Функція "Очистити активність" у TikTok дозволяє користувачам від’єднувати будь-які дані про діяльність поза TikTok, які надають рекламні партнери, які TikTok пов’язав з їхніми обліковими записами. Ці дані можуть включати взаємодії в додатку або на вебсайті рекламодавця, як-от додавання товару в кошик для покупок. Після від’єднання ваші персоналізовані оголошення більше не базуватимуться на цих даних.

Для рекламодавців

TikTok також анонсував інструмент розкриття інформації, створеного штучним інтелектом (AIGC) для рекламодавців.

Згідно з TikTok: "Оскільки ми продовжуємо інвестувати в підвищення прозорості контенту, створеного штучним інтелектом (AIGC), ми також запровадили інструмент розкриття інформації AIGC для рекламодавців.

Наша політика вимагає, щоб реалістичний контент, створений штучним інтелектом, позначався на TikTok, і з вересня 2023 року ми пропонуємо творцям інструмент, який допоможе їм легко це зробити.

Тепер ми дозволяємо рекламодавцям використовувати перемикач саморозкриття в TikTok Ads Manager, щоб оголосити, що реклама створена штучним інтелектом (Довідковий центр).

Користувачі програми TikTok можуть ідентифікувати такий комерційний контент (платну рекламу) за допомогою мітки AIGC, розміщеної на оголошенні.

2024-07-10
Джерело: www.rup.com.ua

Реклама
Тендер
Трафаретний друк на тканинах, еко пакетахШукаю підрядника на трафаретний друк на тканині (еко сумки з канвасу, саржі. бавовна) Цікавить, як форма оплати на ФОП, такі і ТОВ. Бажано Київ!!!
Форум
co pet пластикВ мире 3D-печати Пластик Copet (PETG) зарекомендовал себя как один из самых известных и разнообразных материалов. Благодаря своим исключительным свойс