Новини
Мексиканський модельєр переробляє банери передвиборчої реклами на сумки
Раніше він вже перетворював на одяг і аксесуари різноманітні відходи, починаючи від пластикових мішків для покупок і закінчуючи залишками тканини Модельєр Каміло Моралес переробив вінілову політичну рекламу кандидатів на місцевих, штатних і федеральних виборах у Мексиці на сумки. Про нього розповідає Reuters.
Протягом останнього року Моралес знімав всюдисущі банери, вирізав із них фрагменти та зшивав їх у сумки, які він продає за ціною від 100 песо ($5,44) до 600 песо ($32,63).
Найдешевші сумки Моралеса, що продаються під його лейблом Rere, мають біле тло більшості рекламних оголошень. Найдорожча – це колаж із зображенням сильно затінених очей Клари Бруґади, кандидатки від владної партії, яка має стати наступним мером Мехіко.
"Я жартував, що вони практично росли на деревах. Вночі я знімав одну рекламу, а наступного дня на її місці вже висіла інша” – каже Моралес. За словами Хуана Мануеля Нуньєса, професора Іберо-американського університету, тільки в Мехіко цього сезону політична реклама породила близько 10 000 тонн сміття. “Хоча ці банери та брезент рекламуються як екологічно чисті, вони зазвичай виготовляються з ПВХ, який розкладається сотні років”, – каже він.
2024-06-11
Джерело: www.rup.com.ua