Новини
LinkedIn обмежить таргетовану рекламу в ЄС
У лютому колектив громадських організацій подав скаргу на LinkedIn до Європейської комісії щодо можливого порушення Закону про цифрові послуги. У відповідь ЄК попросила соціальну мережу надати додаткову інформацію про можливе використання нею конфіденційних даних (таких як раса, політичні переконання або сексуальна орієнтація) в таргетованій рекламі.
Очевидно, щоб зупинити розслідування на ранньому етапі, у LinkedIn вирішили забрати в рекламодавців можливість створювати рекламну аудиторію в Європі, використовуючи дані про членство у LinkedIn Group.
Разом з тим в компанії заявили, що не погоджуються, що їхня платформа порушує DSA чи дозволяє рекламодавцями використовувати чутливі дані.
Нагадаємо, ЄК також розпочала поглиблене розслідування щодо Facebook та Instagram. Регулятор занепокоєний роботою алгоритмів соцмереж — мовляв, вони можуть викликати в дітей залежність.
2024-06-11
Джерело: www.rup.com.ua