Новини
Надходження від реклами в бюджет Києва майже зрівнялись із “довоєнними” обсягами
Обсяг надходжень до міського бюджету Києва за користування місцями для розміщення зовнішньої реклами майже досягає показників 2021 року. При цьому з початку широкомасштабного вторгнення підприємці платять за розміщення вивісок лише половину вартості.
Про це повідомляє Управління з питань реклами КМДА та КП “Київреклама”.
Як зазначається, надходження від реклами з початку року сягнули 45 млн грн.
Водночас в Управлінні зауважили, що згідно з окремим рішенням про Бюджет міста на 2024 рік, на період дії воєнного стану було встановлено коригуючий коефіцієнт 0,5. Це означає, що оплата за тимчасове користування комунальними місцями для розміщення зовнішньої реклами становить 50% від суми, визначеної у договорах.
Як пояснили фахівці, застосування коригуючого коефіцієнта допомагає зменшити фінансове навантаження на підприємства, які використовують рекламні площі, але й водночас, дозволяє наповнювати міський бюджет необхідними коштами.
Законна реклама – це синергія бізнесу та міста. Публічний простір навколо також впливає на успішність закладу. У Києві діють правила розміщення конструкцій. Для встановлення реклами або вивіски необхідно отримати відповідний документ в Управлінні з питань реклами”, – нагадали у КП.
2024-06-06
Джерело: www.rup.com.ua