×
ВхідРеєстрація

E-mail *

Пароль *

Забули пошту або пароль?

» Вівторок, 30 квiтня, 2024.
Вимкніть AdBlock або додайте портал у винятки щоб повноцінно користуватись, після оновіть сторінку (F5).
Якщо у вас щось не вийшло, ви можете написати нам з іншого браузера, де не встановлено блокувальник реклами.

Новини

Реклама азартних ігор у медіа: ІТК пропонує запровадити дієві механізми

Індустріальний телевізійний комітет висунув пропозицію про створення дієвих механізмів регулювання реклами азартних ігор у зареєстрованих медіа, що регулюватиметься законопроєктом щодо контролю за гральним бізнесом. Про це йдеться у зверненні ІТК

Воно адресоване до президента України, глав комітетів Верховної Ради, глави Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення, міністра цифрової трансформації України, т. в. о міністра культури та інформаційної політики.

У листі зазначено, що ІТК та медіа, які входять до об?єднання, всіляко підтримують упорядкування сфери й особливий контроль за рекламою азартних ігор, а також виступають за заборону такої реклами в незареєстрованих медіа.

Водночас ІТК пропонує запровадити додаткові обмеження для грального бізнесу на рівні саморегулювання, затвердити відповідний кодекс співрегулювання та доповнити чинний закон необхідними нормами щодо поширення реклами виключно в зареєстрованих медіа.

Передумовою цього звернення стала рекомендація комітету Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики ухвалити за основу доопрацьований законопроєкт №9256-д Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з метою боротьби з ігровою залежністю (лудоманією), вдосконалення державного регулювання діяльності щодо організації, проведення азартних ігор та лотерей.

Що змінить законопроєкт

Законопроєктом пропонують заборонити рекламу азартних ігор, торговельних марок, об’єктів права інтелектуальної власності та інших позначень, під якими проводяться азартні ігри, в будь-яких аудіовізуальних, аудіальних та онлайн-медіа, незалежно від технології розповсюдження.

– Висловлюємо повну підтримку будь-яким законодавчим ініціативам, що спрямовані на запобігання ігрової залежності (лудоманії), тим паче серед військовослужбовців, а також на встановлення чітких і прозорих правил провадження діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор і лотерей, — йдеться у зверненні.
Однак медійники переконані, що поставлену проблему недоцільно розв’язувати шляхом повної заборони реклами грального бізнесу в зареєстрованих медіа, які мають прозорість та відкритість для регулятора.

У звернення йдеться, що це ледь не єдина сфера, де впродовж останніх років випадки порушення вже наявних доволі жорстких вимог до такої реклами є поодинокими.

Зі свого боку, Нацрада як регулювальний орган, має достатньо інструментів для моніторингу медіа, виявлення порушень та застосування заходів реагування.

Медійники наголошують, що в інших сферах контроль за додержанням законодавства про рекламу є явно недостатнім, а подекуди – відсутнім узагалі.

– Попри національне регулювання, неможливо запобігти поширенню реклами азартних ігор і лотерей на “піратських” інтернет-ресурсах, через анонімні облікові записи та месенджери. Тобто саме через ті ресурси, які, на відміну від телебачення та радіо, є доступними військовим, є поза межами реального впливу з боку державних органів України через відсутність юрисдикції або анонімність, – зазначається у зверненні.
Варто звернути увагу, що спортивний контент в українському медіаполі, як і в більшості за кордоном, в основному фінансується коштом від реклами, спонсорства азартних ігор і лотерей. Повна заборона може спонукати до закриття спортивних програм, спеціалізованих онлайн-медіа та, як наслідок, знищення спортивної журналістики.

Крім того, на спортивні клуби очікуватимуть проблеми з фінансуванням змагань, заходів та їхніх трансляцій, що негативно позначиться на вболівальниках. Заборона такої реклами в медіа матиме катастрофічні наслідки.

Що пропонують запровадити

В ІТК пропонують рішення – запровадження додаткових обмежень для зареєстрованих суб’єктів у сфері медіа щодо порядку поширення відповідної реклами понад те, що встановлено законом. Наприклад:

максимальний хронометраж рекламного ролика в аудіовізуальних, аудіальних медіа – до 15 секунд;
обмеження кількості реклами азартних ігор і лотерей – до 60 секунд упродовж години мовлення лінійного медіа;
обмеження часу поширення спонсорських проявів азартних ігор і лотерей у лінійних медіа – з 20:00 до 06:00;
додаткові обмеження щодо змісту реклами та спонсорства – заборона використання будь-якої символіки Сил оборони України, будь-якого військового, соціального, благодійного контексту та іншого.
У разі підтримки ідеї з боку Нацради медійники готові вже найближчим часом, одразу після реєстрації органу спільного регулювання, розробити правила розповсюдження реклами азартних ігор і спонсорства.

2024-04-12
Джерело: www.rup.com.ua

Реклама
Тендер
3 таблички на ПВХ 3мм1. Плівка, 1440 дпі, та пластик Пвх 3мм, 500-800мм, 3шт.- 2. УФ друк по ПВХ 3мм, 500-800мм, 3шт.-
Форум
Топ казино УкраїниСайт uacasino.org превзошел мои ожидания. Он предоставляет обширную информацию о казино, отзывы игроков и актуальные новости игорной индустрии. Я чувс