×
ВхідРеєстрація

E-mail *

Пароль *

Забули пошту або пароль?

» Вівторок, 14 травня, 2024.
Вимкніть AdBlock або додайте портал у винятки щоб повноцінно користуватись, після оновіть сторінку (F5).
Якщо у вас щось не вийшло, ви можете написати нам з іншого браузера, де не встановлено блокувальник реклами.

Новини

"Ні" яскравим вивіскам: в Одесі планують змінити правила щодо зовнішньої реклами

В Одесі планують переглянути підхід до зовнішньої реклами та зменшити її удвічі. Великі та яскраві вивіски хочуть прибрати з вулиць після закінчення дії дозволів у підприємців на їхнє розміщення, розповів начальник управління реклами Одеської міськради Ігор Слюсаренко. Поступово залишаться лише вивіски, виготовлені за принципом мінімалізму.

"Закон зворотної сили немає, тобто дозволи, які були видані раніше, вони діють. Ми проводимо вже роботу щодо переходу з реклами на вивіски, це більш європейська практика, побудована на принципах мінімалізму: Вивіска має певні критерії: вона менша — до трьох квадратних мерів, вона біля входу, вона має розміщувати на собі режим роботи підприємства, назву, напрямок діяльності чи торговельну марку", — зазначив Ігор Слюсаренко.

Сучасна вивіска не повинна шкодити архітектурі, впадати в око чи якось впливати на сприйняття людиною міського простору, вважає лідер робочої групи по розробці посібника вивісок Олександр. Він розповів, що перша коротка версія правил оформлення була опублікована у 2015 році. Зараз працюють над її оновленням.

"В Одесі розвивається стратегія культурного розвитку, в якій правила облаштування вивісок є його частиною. Варто сказати, що частиною, яка вже буде анонсована навесні цього року. Ми сподіваємося, що вона зможе позитивно вплинути на бізнес", — розповів Олександр.

За його словами, проблема сучасних вивісок у тому, що вони використовують конструкції, які закривають архітектурні елементи. На його думку, вивіски у майбутньому мають стати частиною архітектури.

"Сьогодні вивіски мають складатися з окремих знаків, з об’ємних чи пласких, на виносі від фасаду чи розташованих на його площині. Ми маємо підготуватися до часу, коли вивіска стане частиною архітектури, коли вона не буде чудернацьким елементом і спокійно сприйматиметься перехожими. Це вивіски теплих тонів, чорні вивіски, білі контрастні вивіски, якщо темний фасад тощо", — додав експерт.

Для історичного центру міста збираються впровадити єдиний дизайн-код, додав начальник управління реклами одеської міськради Ігор Слюсраенко. Зокрема, це обумовлено включенням історичної частини міста до Списку всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. Більш ретельно його будуть розробляти пізніше, а зараз бізнесу рекомендують спиратися на чинні правила оформлення вивісок

"Дахові конструкції йдуть, великогабаритні конструкції з фасадів міста йдуть, на історичних пам’ятках барельєфи та інші елементи не можуть перекриватися рекламою взагалі. Тобто принцип мінімалізму, європейський принцип. У вже затвердженій графічній частині ми з департаментом туризму та культури вже сформували меморандум, найближчим часом плануємо його підписати і будемо більш ретельно розробляти дизайн-код", — повідомив Ігор Слюсаренко.

У міськраді повідомили, що вже провели перемовини з власниками рекламних конструкцій і знайшли порозуміння щодо зменшення їхньої кількості у місті. Як повідомив на виконкомі 28 березня міський голова Геннадій Труханов, кількість носіїв скоротять майже вдвічі. За останні пів року в Одесі демонтували понад 300 конструкцій типу "афішна тумба" і 100 стаціонарних рекламних конструкцій формату 3х6м та інших.

2024-04-10
Джерело: www.rup.com.ua

Реклама
Тендер
Пошив Пошив дорожніх Косметичек 130 Шт
Форум
LowaМи завжди шукаємо найкращі засоби для захисту та комфорту в умовах високої навантаженості та стресу. І коли йдеться про військове спорядження, одне ім