Новини
У квітні пройде фестиваль соціальної реклами «Інший погляд»: як долучитися киянам
ГО «Молодіжний центр ефективних комунікацій» організовує XI Міжнародний фестиваль соціальної реклами «Інший погляд», присвячений темі «Стійкість України». Участь у Фестивалі — це чудова нагода познайомитися з фахівцями креативних індустрій, знайти однодумців, обмінятися досвідом, а найголовніше — стати частиною креативного ком’юніті.
Цього року в межах Фестивалю передбачено 2 дні креативної активності:
19 квітня — спільний онлайн-перегляд конкурсних робіт разом із журі.
20 квітня — офлайн-захід у Києві, у ході якого учасники слухатимуть презентації цікавих спікерів, братимуть участь в обговореннях, дискутуватимуть на важливі теми, навчатимуться чомусь новому, відвідають виставку та долучаться до благодійного збору на потреби військових.
Для того, щоб долучитися до заходу учасникам необхідно створити креативну роботу і подати її на Конкурс соціальної реклами. Вона повинна демонструвати стійкість українців через призму тих чи інших проблем, які загострились або з’явилися під час війни.
За словами організаторів, взяти участь у Конкурсі можуть школярі, студенти та молодь віком до 30 років. Це можуть бути як окремі особи, так і групи осіб, представники молодіжних та дитячих громадських організацій.
У межах Конкурсу можна подати роботу в 5 номінаціях:
«Друкована реклама».
«Відеореклама».
«Аудіореклама».
«Зовнішня реклама».
«Digital-реклама».
«Конкурс — це можливість для молоді не лише заявити про себе й донести свою думку світу, а й отримати зворотний зв’язок від журі та позмагатися за крутий приз, яким буде нагороджено переможця», — зазначила засновниця й керівниця Міжнародного фестивалю соціальної реклами «Інший погляд» Тетяна Кузнєцова.
2024-03-27
Джерело: www.rup.com.ua