Новини
Забагато реклами: чи може споживач відмовитися від неї
У Статті 2 Закону України "Про електронні комунікації" визначено, що спам – це електронні, текстові та/або мультимедійні повідомлення, що без попередньої згоди (замовлення) користувачів неодноразово (понад п'ять повідомлень одному абоненту) надсилаються на їхні адреси електронної пошти або кінцеве (термінальне) обладнання.
При цьому до них не входять повідомлення постачальника електронних комунікаційних послуг про надання останніх або повідомлення від органів державної влади чи органів місцевого самоврядування з питань, що належать до їх повноважень.
Держпродспоживслужба підкреслила: розповсюдження реклами у формі спаму, у тому числі здійснення масових дзвінків з використанням будь-яких технологій комунікацій без попередньої письмової згоди споживача, у тому числі в електронній формі, забороняється.
Поширення реклами за допомогою номерів телефонів або інших мережевих ідентифікаторів споживача дозволяється тільки за умови попередньої письмової згоди цього споживача, включаючи електронний формат, та за умови, що споживач має можливість безплатно та у будь-який момент просто та зрозуміло відмовитися від використання своїх даних, включаючи відмову від отримання реклами з використанням їх номерів телефонів або інших мережевих ідентифікаторів.
За подібне порушення на розповсюджувача реклами передбачено накладення штрафу у розмірі трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
2024-03-22
Джерело: www.rup.com.ua