Новини
Оновлення Google-реклами у 2024 році та як воно вплине на бізнес
У цьому році варто очікувати значних нововведень і покращень у Google Ads, які вплинуть на рекламодавців. Google все більше переходить до автоматизації процесів, наближаючись до застосування штучного інтелекту в усіх сферах діяльності, включаючи рекламну систему.
З цієї причини рекламодавцям важливо перевірити точність даних, які подаються в Google, оскільки це впливає на ефективність рекламної кампанії. Крім того, виникають позаштатні ситуації, такі як склікування (або клікфрод), на які потрібно вміло реагувати для уникнення негативних наслідків.
Як працювали з Google-рекламою 10 років тому
Реклама в Google почала свій шлях у спрощеному форматі, де рекламодавці могли самостійно керувати усіма аспектами рекламної кампанії. Тоді важливим було точне налаштування та аналіз даних для досягнення ефективності.
Реклама в Google
Це займало більше часу, але дозволяло забезпечити точні налаштування всіх параметрів аби точно показувати нашу рекламу для відвідувачів сайтів. Була можливість контролю, завдяки чому злив коштів був малоймовірним.
Щоб 10 років назад злити кошти на рекламі, потрібно було неефективно її налаштувати: з широким діапазоном ключовиків, не виключити контекстно-медійну мережу тощо.
Як працює Google Ads зараз: автопілот чи ручне керування
Минулого року вибухова хвиля ШІ увірвалася й у Google. У 2024 році компанія оголосила про впровадження своєї системи штучного інтелекту Gemini, яка поступово розвиватиметься для поліпшення рекламних можливостей. Це означає, що для рекламодавців дедалі важливіше перевіряти та підтримувати точність даних, які Google отримує.
2024-03-15
Джерело: www.rup.com.ua