Новини
Як план Джека Дорсі змусити Ілона Маска врятувати Twitter зазнав краху — Вloomberg
Спроби коригування свободи слова у соцмережі Х (колишня Twitter) з боку мільярдера Ілона Маска призвели до втечі рекламодавців, повідомив Вloomberg, опублікувавши уривок з книги Курта Вагнера Battle for the Bird. Дохід соцмережі Twitter залежав від реклами на 90%, а рекламодавці залишилися незадоволеними через уявлення Маска про свободу слова або спілкування.
«Напруга, яка визначила перебування Маска на посаді, виникла вже в перші кілька тижнів роботи, за словами кількох людей, знайомих з рішеннями Маска, які говорили на умовах анонімності, щоб уникнути помсти. Протягом першого тижня він усвідомив, що його принципи абсолютної свободи слова погано поєднуються з рекламним бізнесом. І люди, які намагалися допомогти йому втілити його ідеї, дізналися, як швидко новий бос відмовиться від цих принципів, якщо вони не спрацюють йому на користь», - йдеться у книзі про популярного інвестора та його покупку соцмережі ціною в 44 млрд доларів.
Ніхто не розумів напруги, притаманної управлінню Twitter, краще, ніж Джек Дорсі , який допоміг створити компанію, двічі обіймав посаду виконавчого директора та зіграв роль придбанні соцмережі Маском. Коли угода з Маском укладалася, Дорсі, який все ще був членом правління Twitter, регулярно спілкувався з ним, згідно з приватними повідомленнями, включеними до документів, пов’язаних із судовим процесом щодо угоди. Дорсі поділився стурбованістю щодо залежності Twitter від рекламних доходів та сказав Маску, що компанії було б краще, якби вона не торгувалась публічно.
«У нього не може бути рекламної моделі, — написав Дорсі в у березні 2022 року, за кілька тижнів до того, як Маск вперше зробив свою пропозицію. — Інакше у вас буде площа, на яку уряди та рекламодавці намагатимуться впливати та контролювати. Якщо за ним стоїть централізована організація, його атакуватимуть».
Робота самого Дорсі в Twitter не завжди проходила гладко, і він вірив, що якщо хтось і може вирішити проблеми Twitter, то це Маск. Натомість Маск заполонив Twitter хаосом ще до того, як став керівником. Після того, як у квітні 2022 року він погодився купити компанію, Маск передумав і спробував скасувати це рішення. Більшу частину року він провів у судах, борючись із Twitter. Коли він припинив судову тяганину і неохоче закрив угоду у жовтні, то негайно звільнив половину співробітників, включаючи більшість керівників команди, яку Дорсі найняв і з якою працював роками.
Цей невдалий початок був передвісником майбутнього. На 16 місяці ери Маска дохід компанії становить лише незначну частину того, що було до його приходу.
«Дорсі дуже хотів залицятися до Маска, бізнес-лідера, яким він захоплювався, часто називав своїм улюбленим користувачем Twitter. У 2018 році Дорсі безуспішно намагався змусити Маска виголосити підбадьорливу промову для всієї компанії, поки він не домігся свого в 2020 році. У 2021 році Дорсі відвідав Маска на його техаській ракетно-пусковій базі Starbase», — нагадує автор.
Після того, як Маск заступив на посаду, він звільняв людей з примхи, нецензурно висловлювався про бізнес Twitter і публічно атакував тих співробітників, які з ним не погоджувалися. Маск скасував політику епохи Covid щодо надання днів психічного здоров’я та зобов’язав усіх повернутися в офіс на повний робочий день. Він також відмовився від системи Twitter, яка використовувалася для перевірки відомих користувачів, і скасував багато заходів компанії з перевірки фактів. У 2020 році Twitter сильно схилявся до перевірки фактів та іншої політики модерації вмісту, оскільки зростання COVID-19 і суперечливі президентські вибори в США призвели до широкого поширення дезінформації в сервісі; Маск швидко змінив цей підхід, запропонувавши користувачам говорити все, що їм заманеться, але при цьому завдав шкоди репутації Twitter як місця для свіжих новин.
Натомість незважаючи на всі свої недоліки, Дорсі зробив роботу в Twitter особливою, проповідуючи перед співробітникам силу соцмережі та її місце у світі.
«Багато співробітників Twitter отримували менше грошей, ніж вони могли б заробити в інших великих технологічних компаніях, таких як Meta Platforms Inc. або Alphabet Inc., Google, тому що Дорсі допоміг прищепити відчуття, що Twitter — це щось більше, ніж інша компанія, яка продає цільову рекламу. Дорсі регулярно говорив співробітникам Twitter, що любить їх, і протягом багатьох років ці почуття були взаємними», — стверджує Курт Вагнер.
2024-02-09
Джерело: www.rup.com.ua