Новини
Spotify запускає ринок реклами подкастів у 5 країнах
Музична стримінгова компанія Spotify заявила, що запустить свій рекламний ринок для подкастів на п'яти нових ринках, зокрема Швеції та Індії. Spotify Audience Network, вперше запущена 2021 року, доступна в дев'яти країнах, таких, як Німеччина та США, для видавців і творців подкастів для монетизації свого контенту.
Інвестувавши понад мільярд доларів у розвиток свого подкаст-бізнесу з 5 млн найменувань і 100 млн слухачів, Spotify зосереджується на збільшенні рекламних доходів від цього формату.
«Ми часто чуємо від наших клієнтів, що вони не поспішають інвестувати в подкасти через відсутність таргетування аудиторії та проблеми з охопленням слухачів подкастів у великих масштабах», – говорить Брайан Бернер, глобальний керівник відділу продажів реклами Spotify.
За даними видання, компанія вирішує ці дві проблеми.
У третьому кварталі рекламні доходи компанії зросли на 16% проти попереднього року, а доходи від реклами подкастів зросли у двозначному діапазоні.
2023-11-17
Джерело: www.rup.com.ua