×
ВхідРеєстрація

E-mail *

Пароль *

Забули пошту або пароль?

» Субота, 27 липня, 2024.
Вимкніть AdBlock або додайте портал у винятки щоб повноцінно користуватись, після оновіть сторінку (F5).
Якщо у вас щось не вийшло, ви можете написати нам з іншого браузера, де не встановлено блокувальник реклами.

Новини

Яку рекламу хочуть бачити українці — дослідження KANTAR

Українці виявляють зростаючий інтерес до реклами товарів та послуг і очікують більш креативних підходів у рекламних кампаніях, свідчать дані дослідження, проведеного Kantar Україна у серпні 2023 року. За результатами цього дослідження стало відомо, що все більше респондентів в Україні вважають, що бренди повинні активно рекламувати свої товари та послуги.

Цей показник зріс з 54% у попередньому році до 78% у поточному.

Порівняно з минулим роком більш ніж удвічі зросли очікування щодо креативності реклами — від 35% до 78%.

Експертка з дослідження брендів у компанії Kantar Україна, Катерина Калюжна, розмірковує, що «важко про це казати, але війна стала «новою нормою», тому повернення до промоції товарів та послуг і висока якість креативу сприймаються позитивно — їх навіть очікують».
З іншого боку, більшість українців також вимагають, щоб реклама відображала реальність війни. За даними дослідження, 62% респондентів побажали б, щоб бренди враховували війну в Україні.

Яку рекламу не хочуть бачити українці

Згідно з результатами дослідження, обурюючою стала реклама брендів, які не вийшли з ринку країни-агресора, що наразі обурює 55% респондентів. Використання російської мови в комунікації викликає негативну реакцію 47% опитаних, а також залучення сумнівних бренд-амбасадорів — 40%.
Що стосується патріотичної тематики та використання відомих образів війни, то респондентам стає дедалі байдуже. Раніше це сприймалося негативно, однак нині лише 24% опитаних виступають проти використання цих образів у рекламі.

Яку рекламу хочуть бачити українці

За даними дослідження, українці хочуть бачити в рекламі переважно типові маркетингові пропозиції, такі як спеціальні умови, знижки та акції, що цілком зрозуміло, враховуючи сучасну економічну ситуацію.
За цими пропозиціями прагнуть активно слідкувати 80% респондентів, зробивши акції та вигідні пропозиції найбільшою пріоритетною темою в рекламі.

2023-11-06
Джерело: www.rup.com.ua

Реклама
Тендер
Друк на паперових серветках та рушникахШукаємо надійного виробника Тираж 50000,100000,50000
0. Розмір стандартний. Кольровість 4+0.
Форум
Одежда для беременныхБеременность и период грудного вскармливания — уникальные и значимые фазы в жизни девушки, требующие особого внимания к ее комфорту. Правильно адаптир