×
ВхідРеєстрація

E-mail *

Пароль *

Забули пошту або пароль?

» Вівторок, 28 червня, 2022.
Вимкніть AdBlock або додайте портал у винятки щоб повноцінно користуватись, після оновіть сторінку (F5).
Якщо у вас щось не вийшло, ви можете написати нам з іншого браузера, де не встановлено блокувальник реклами.

Новини

Renault створила кампанію про жінок, яких назвали на честь героїні реклами цієї марки

Renault створила проєкт-переосмислення своєї культової реклами 90-х під назвою Nicole, Papa (“Ніколь, тато”). Класична реклама розповідає про батька й дочку, які користуються Renault Clio, щоб їздити на побачення до своїх коханих. Попри те, що за все відео головні герої не говорять нічого, крім двох слів “Ніколь” і “тато”, ця реклама за 7 років допомогла продати понад 300 тисяч автомобілів.

Після запуску відео у Великій Британії між 1996 і 2000 роками понад 7000 новонароджених дівчаток назвали Ніколь — це було одне з найпопулярніших імен у країні.



Через 30 років після запуску найпершої реклами Renault зняла три відео про жінок, яких назвали на честь головної героїні оригінального ролика. У рекламах показані й татусі цих дівчат — проєкт присвятили Дню батька.



“Перенесення ностальгічної реклами Papa Nicole у сучасний вимір — це головне. Ми додаємо сучасну главу до улюбленої історії, коли знайомимося з реальними татами й Ніколь. Від дослідження динаміки, яка постійно адаптується між батьками й доньками, до того факту, що кампанія проводитиметься в соціальних мережах, а не на телебаченні: кожен аспект цієї кампанії є актуальним прямо зараз, у 2022 році”, — говорить Луїза О’Салліван, директорка з маркетингу Renault у Великій Британії та Ірландії.

2022-06-22
Джерело: www.rup.com.ua

Реклама
Тендер
Каталог 1000штДоброго дня. Прорахунок каталога. 1. Розмір 300х300, 64стр з обкладенкою Обкладенка 4+4 300г, мат лам Вн. блок 130г 4+4 Термо чи ПУР 2. Данні тіж
Форум
Продам ламинатор YDFM 720Продам ламинатор YDFM 720 В хорошем состоянии в работе, можно протестировать и осмотреть 2600 у.е +38 097 103 60 80 Александр