Новини
У рекламі Renault інженер марки намагається пояснити, що він робить на роботі
Компанія Renault запустила рекламу про свою нову гібридну технологію E-Tech. У рекламі інженер, який працює над розробкою E-Tech, нікому не може пояснити, чим же він займається на роботі, — ні компанії друзів, ні сину, ні синовому тренеру з футболу. Йому вдається це зробити тільки під час поїздки з товаришем на машині з E-Tech. На тлі в рекламі звучить пісня Рея Чарльза What’d I Say.
“Гібридна технологія заснована на наших знаннях і розвитку електрики в поєднанні з досвідом Формули-1. Завдання полягало в тому, щоб проілюструвати дуже складну технологію у простий спосіб. Зрештою, найкращий спосіб зрозуміти гібридну технологію Renault E-Tech — це не пояснити, а випробувати її”, — пояснює Арно Беллоні, директор із маркетингу Renault.
2022-01-11
Джерело: www.rup.com.ua