×
ВхідРеєстрація

E-mail *

Пароль *

Забули пошту або пароль?

» Субота, 27 квiтня, 2024.
Вимкніть AdBlock або додайте портал у винятки щоб повноцінно користуватись, після оновіть сторінку (F5).
Якщо у вас щось не вийшло, ви можете написати нам з іншого браузера, де не встановлено блокувальник реклами.

Новини

«Опора» виявила у Facebook мережу ботів

Досліджуючи зв’язки між найпопулярнішими сторінками українського Facebook, «Опора» виявила кілька мереж — груп сторінок, які діють синхронно і часто поширюють однаковий контент. Одна з цих мереж, що складається з трьох сторінок — «Украина Онлайн», «Свободная Украина» та «Асоціація платників податків. Київ»

Вона активно просувала за допомогою платних дописів політика, бізнесмена й телеведучого Андрія Пальчевського, який балотується на посаду Київського міського голови. Про це йдеться в матеріалі «Facebook-перемога» Пальчевського: псевдосоціологія, «платники податків», боти та сусіди-рекламодавці».

Приміром, на цих сторінках можна було прочитати дані соціологічних опитувань, що проведені Центром суспільного розвитку «Інтер-акція».

«Публікація рейтингів — як і оплата їх просування в соцмережі — законом не заборонена. Втім Виборчий кодекс встановлює обмеження на публікацію таких повідомлень. Результати опитування громадської думки повинні містити інформацію про час проведення дослідження, територію, яку воно охоплювало, розмір та спосіб формування вибірки, метод опитування тощо. «Інтер-акція» — яку, до речі, можна знайти у Базі псевдосоціологів, укладеній онлайн-виданням «Тексти», — цих вимог не дотрималась. А також вочевидь завищує рейтинги Андрія Пальчевського та його партії «Перемога Пальчевського» — різниця між цифрами «Інтер-акції» та результатами опитувань інших соціологічних компаній разюча», – йдеться у матеріалі «Опори».

За словами авторів, у вересні з цієї мережі сторінок транслювалися 23 рекламні дописи, які здебільшого дублювалися. Ідентичні дописи запускалися на трьох сторінках в однакові часові проміжки. Всю рекламу мережі з трьох сторінок націлили на Київ (70,8%), де Пальчевський бореться за крісло мера, та Київську область (21,7%), де «Перемога Пальчевського» балотується до місцевих рад.

На поширення цих 23 дописів витратили від 31 до 37,3 тисячі доларів, тобто 880–1060 тисяч гривень. Ці витрати розподілились між сторінками так:

«Асоціація платників податків. Київ» витратила на рекламу близько 12-14 тисяч доларів;
«Свободная Украина» – від 10 до 12 тисяч доларів;
«Україна Онлайн» – від 8,5 до 10,5 тисяч доларів.

Поки «Опора» готували цей матеріал до випуску, «Україна Онлайн», «Асоціація платників податків. Київ» та «Свободная Украина» раптово припинили поширювати соцопитування та зайняли протилежну до попередньої позицію. Якщо раніше у рекламних дописах можна було знайти лише хвалебні відгуки про Андрія Пальчевського, то тепер усі вони були присвячені його дискредитації.

2020-10-13
Джерело: www.rup.com.ua

Реклама
Тендер
Акрил чорний або білий (не молочка)Потрібно біля 0,5 кв.м. чорного або білого (не молочного) акрилу. Можна кусками (щоб вирізати 7 шт 300х200 мм). Дякую заздалегідь!
Форум
Открытие интернет-магазинаДобрый день, хочу открыть интернет-магазин, но слабо ознакомлен со всеми нюансами. Кто разбирается, посоветуйте пожалуйста что стоит делать в первую о