Новини
Запрошуємо взяти участь у дослідженні "Місце PR у комплексі маркетингу".
Зараз російське видання „Советник" та Портал Sovetnik.ru проводять дослідження „Місце PR у комплексі маркетингу", ідея якого належить партнеру росіян – британському тижневику PRWeek. Міжнародний інститут бізнесу (МІБ) виявив бажання стати партнером дослідження в Україні, на що організатори погодились. Таким чином, проект вийшов на міжнародний рівень.
Головне завдання цього опитування – з’ясувати, як керівники компаній оцінюють сьогодні потенціал public relations, яке місце відводиться йому серед інших інструментів інтегрованих маркетингових комунікацій, яким чином це впливає на бюджети PR-відділів. До участі у дослідженні запрошуються співробітники PR-агентств, а також маркетингових та PR-департаментів компаній.
Уся інформація, якою ви погодитесь поділитися з нами, залишиться конфендеційною та буде опублікована тільки у вигляді кінцевих результатів дослідження. Заповнені анкети, надсилати по електронній пошті Євгену Білоусову , Evgeniy.Belousov@iib.com.ua
Після завершення дослідження, його результати будуть опубліковані на Порталі Sovetnik.ru та МІБ, виданні "Советник" та "Новий Маркетинг".
За матеріалами: www.iib.com.ua
2004-08-17
Джерело: www.rup.com.ua