×
ВхідРеєстрація

E-mail *

Пароль *

Забули пошту або пароль?

» П'ятниця, 19 квiтня, 2024.
Вимкніть AdBlock або додайте портал у винятки щоб повноцінно користуватись, після оновіть сторінку (F5).
Якщо у вас щось не вийшло, ви можете написати нам з іншого браузера, де не встановлено блокувальник реклами.

Новини

Спортивний дух реклами.

Агентство Brand New та Національний олімпійський комітет України підписали угоду про партнерство

15 січня 2004 року Національний олімпійський комітет України та агентство Brand New підписали угоду про партнерство. Угода передбачає встановлення двосторонніх відносин, які б сприяли розвитку олімпійського руху в Україні. За угодою агентство Brand New отримало статус маркетингового партнера НОКу і матиме змогу залучати спонсорів, які зможуть використовувати найбільш значну сучасну спортивну подію для просування своєї компанії чи бренду.
Співпраця з Національним олімпійським комітетом України для агентства Brand New – це один із напрямків загальної політики компанії в Україні, Росії та Європі.
Олімпійські ігри почали проводитись у давнину в Греції, а от міжнародного статусу вони набули в 19 столітті. На початку 20 століття також були розроблені міжнародні правила змагань, введена реєстрація світових рекордів та інших спортивних досягнень, уніфіковані вимоги до спортивних споруд. Спонсорство також веде свою традицію з Давньої Греції – багаті афіняни традиційно вкладали свої кошти в культуру, оборону, державу і спорт. Вдячна держава гравірувала імена спонсорів на мармурових плитах, щоб увічнити їх.
На сьогоднішній день і спортивний рух і спонсорство уже мають свої традиції. Олімпійські ігри вже довели свою високу ефективність в просуванні послуг та торгових марок – підтримка компанією міжнародних спортивних змагань перш за все позитивно впливає на її обізнаність та репутацію. Підтвердженням цьому – досвід азіатських та європейських торгових марок. Спонсори ж в свою чергу, певна річ, допомагають розвитку спортивного руху.
Директор агентства Brand New Оксана Баннік: „Партнерство між Національним олімпійським комітетом та Brand New – це запланований крок в розвитку нашого бізнесу в Україні. На мою думку НОК в нашому обличчі знайшов надійного партнера, який допоможе організації проводити ефективну спонсорську політику. Ми ж в свою чергу будемо використовувати весь наш досвід для того, щоб ця співпраця була результативною. Але для цього нам доведеться прикласти багато часу та зусиль”.

2004-01-16
Джерело: www.rup.com.ua

Реклама
Тендер
Стікери Специфікація: виготовлення стікерів типу сендвіч (біла плівка+фольга+папе
рова самоклейка), друк 4+0, уф-лак 1+0, намотка в рулон. 1. Білий стікер з те
Форум
Потрібен сайтЯкщо терміново та краще к цієї компанії https://www.adspace-marketing.com/sozdanye-sajtov-2/ звернутися за 10 до 28 днів зроблять будь-який сайт.