Новини
Reddit презентувала інструменти для бізнесу та новий формат реклами AMA на CES 2025
На виставці Consumer Electronics Show у Лас-Вегасі платформа Reddit представила нові інструменти для аналізу трендів, орієнтовані на бізнес, а також новий рекламний формат для своїх сесій запитань та відповідей Ask Me Anything (AMA).
Сервіс Reddit Pro тепер має функцію Reddit Pro Trends, яка дозволяє компаніям аналізувати, про що говорять користувачі Reddit у реальному часі. Ця функція доступна у новій вкладці «Trends» у меню Reddit Pro.
Інструмент дозволяє брендам відстежувати ключові слова або фрази, пов’язані з назвами компаній, продуктами, категоріями чи вірусними трендами. Бізнеси отримують:
Facebook
Telegram
Viber
Youtube
Instagram
візуалізацію обсягів обговорень ключових слів;
список спільнот, які згадують ці слова;
стрічку обговорень із ключовими словами;
у майбутньому — список пов’язаних ключових слів.
Серед компаній, які вже випробували Reddit Pro Trends, — Wayfair, NBA, Nudge Security і No Reception Club. Завдяки інструменту вони змогли знайти свою аудиторію на Reddit, що призвело до збільшення кількості постів від компаній на 12%.
Як Reddit використовує AMA Ads – новий формат реклами
Reddit також запускає AMA Ads — новий спосіб просування сесій AMA, де експерти відповідають на питання користувачів платформи.
Тепер бренди можуть створювати рекламні кампанії для своїх AMA прямо через рекламний менеджер Reddit. Інструмент також дозволяє відслідковувати кількість реєстрацій на сесію AMA.
Як розвивався Reddit протягом 2024 року
Платформа вперше досягла 100 млн щоденних активних користувачів, збільшивши цей показник на 47% порівняно з 2023 роком. Прибуток компанії зріс на 68%, перевищивши $348 млн, що дозволило платформі стати прибутковою.
Reddit також активно інвестує в міжнародний ринок, включно з такими країнами, як Велика Британія, Індія, Бразилія та Філіппіни. Утім, 83% доходу компанії все ще припадає на США.
2025-01-08
Джерело: www.rup.com.ua