Новини
Деякі кияни просять гасити рекламу під час відключень світла
У столиці розпочали обговорення питання про вимкнення зовнішньої реклами під час планових знеструмлень. Петиція до Київради, швидко набирає голоси серед містян. Її автор, Павло Славинський, наголошує, що в умовах дефіциту електроенергії яскраві екрани та лайтбокси на вулицях лише підсилюють соціальну напругу.
Станом на 5 грудня ініціатива вже зібрала понад чверть із необхідних шести тисяч підписів. Основною претензією киян є недоцільність витрат електроенергії на підсвітку реклами у той час, коли тисячі квартир залишаються без світла.
Деякі жителі міста вважають, що подібна економія є логічною, адже реклама, особливо велетенські екрани, споживає значні ресурси. Натомість пропонується залишати увімкненими лише вивіски аптек, продуктових магазинів та інших об’єктів, важливих для повсякденного життя.
Петиція закликає внести відповідні зміни до Правил благоустрою міста або інших нормативних документів, які б регулювали використання зовнішньої реклами під час відключень. Пропонується вимикати носії навіть у тому випадку, якщо знеструмлення відбувається в інших районах столиці.
Це, на думку авторів звернення, дозволить оптимізувати використання енергії та зменшити дискомфорт жителів. Подібні ініціативи не вперше викликають інтерес громадськості.
Раніше кияни зверталися до влади з вимогами збільшити кількість громадських вбиралень та посилити контроль за рівнем шуму на дорогах.
2024-12-06
Джерело: www.rup.com.ua