Новини
Економія електрики: кияни виступили за вимкнення зовнішньої реклами
Мешканці столиці закликають міську владу розглянути питання про вимкнення в цілях економії електроенергії більшості зовнішньої реклами в місті. Відповідну петицію зареєстровано на сайті Київради. Яскраві рекламні вивіски на тлі відсутності світла в квартирах — знущання над людьми
Як пояснюють автори ініціативи, третій рік поспіль ворог намагається знищити енергетичну систему України, що часто призводить до нестачі електроенергії та відключень підприємств та житлових будинків. Водночас на вулицях працює реклама — від простої підсвітки плакатів на лайтбоксах і бордах до величезних екранів.
На переконання підписантів петиції, в умовах нестачі електроенергії в оселях киян витрати електрики на яскраву рекламу виглядають знущанням і викликають обурення та зростання напруги в суспільстві.
З огляду на це, містяни пропонують ухвалити зміни до Правил благоустрою міста Києва та інших нормативних документів, які б забороняли зайві витрати електроенергії на зовнішню рекламу (окрім невеликих вивісок на аптеках, продуктових магазинах та інших суспільно важливих об’єктах, що споживають незначну кількість електроенергії) під час дії планових відключень — навіть якщо відключення відбувається в інших зонах.
2024-11-27
Джерело: www.rup.com.ua