Новини
Антиутопічна реклама банку зобразила світ, у якому люди стали номерами
У новій моторошній стилізованій антиутопії Meridian позиціонує себе як маяк особистого зв’язку в дегуманізованому світі. У той час як візуальна естетика передає холодну, авторитарну атмосферу, де кожен ідентифікується лише за номером, а індивідуальність стирається, основне послання ролика підкреслює прихильність банку до більш особистих, орієнтованих на людину послуг.
Орвеллівське натхнення у рекламі «World of Numbers» очевидне, адже в основі лежать теми нагляду, контролю та втрати особистої ідентичності. Однак реклама також є стильною та виразною, що посилює відчуття тривоги.
Естетично ролик створює відчуття похмурого майбутнього і слугує гострою метафорою потенційних наслідків дегуманізації послуг у все більш диджиталізованому світі.
2024-09-26
Джерело: www.rup.com.ua