×
ВхідРеєстрація

E-mail *

Пароль *

Забули пошту або пароль?

» Субота, 12 жовтня, 2024.
Вимкніть AdBlock або додайте портал у винятки щоб повноцінно користуватись, після оновіть сторінку (F5).
Якщо у вас щось не вийшло, ви можете написати нам з іншого браузера, де не встановлено блокувальник реклами.

Новини

Колишній керівник Google сказав в суді, що їхньою метою було «знищити» конкуренцію

Керівник Google сказав колегам, що метою рекламного онлайн-бізнесу компанії у 2009 році було «знищити» конкурентні рекламні мережі, згідно з доказами, представленими прокурорами під час антимонопольного процесу над технічним титаном. У заявах підкреслюється твердження Міністерства юстиції США

Там йдеться про те, що Google намагається монополізувати ринки рекламних серверів видавців і рекламних мереж рекламодавців і намагається домінувати на ринку рекламних бірж, які знаходяться посередині.

На третій день суду прокурори почали представляти докази того, як співробітники Google думали про продукти компанії в той час, коли уряд стверджував, що компанія мала намір домінувати на ринку рекламних технологій.

«Ми зможемо розгромити інші мережі, і це наша мета», — сказав Девід Розенблатт, колишній президент медійної реклами Google, про стратегію компанії наприкінці 2008 або на початку 2009 року, згідно з нотатками, показаними в суді.

Google заперечує звинувачення, заявляючи, що стикається з жорсткою конкуренцією з боку конкуруючих компаній цифрової реклами.

Розенблатт прийшов у Google у 2008 році, коли компанія придбала його колишню компанію з рекламних технологій DoubleClick, і пішла наступного року. Записки його виступу показали, як він обговорював переваги володіння технологіями з обох сторін і в середині ринку.

«Ми як Goldman, так і NYSE», — сказав він, згідно з примітками, маючи на увазі одну з найбільших у світі фондових бірж того часу та одного з її найбільших маркет-мейкерів.

«Google створив те, що можна порівняти з NYSE або Лондонською фондовою біржею; іншими словами, ми зробимо, щоб показати те, що Google зробив для пошуку», — сказав Розенблат.

Згідно з примітками, володіючи рекламними серверами видавців, рекламна мережа рекламодавця матиме «перший погляд» на доступні місця для реклами. Він також сказав, що зміна платформи для видавців була «кошмаром».

«Для цього потрібен Божий акт», - сказав він, згідно з примітками.

2024-09-13
Джерело: www.rup.com.ua

Реклама
Тендер
переплести 500 квартальниківНадрукований та порізаний квартальний календар, 500 шт потрібно переплести на 3 пружини. Основа картон 300 гр, блок 12 сторінок крейдованого 130 грам
Форум
потрібна допомога по сублімаціївсім вітання, допоможіть ... вирішила нещодавно зайнятися сублімаційним друком та ось на футболках та чашках від чорної фарби залишаються плями та роз