Новини
Камала Харріс планує витратити рекордні $370 млн на купівлю реклами своєї кампанії
Камала Харріс планує витратити 370 млн дол на рекламу з початку вересня до виборів у США в листопаді. Її кампанія описує це як найбільшу покупку цифрової реклами в історії американської політики. Кампанія Харріс заявила, що бронює телевізійну рекламу на суму 170 млн дол у період з 3 вересня по 5 листопада
Це буде на національному рівні та в ключових штатах, де відбудуться вибори, і ще 200 млн дол на цифрову рекламу.
"Ці резерви зосереджені навколо ранніх інвестицій у найбільш затребувані видавництва та платформи, такі як Hulu, Roku, YouTube, Paramount, Spotify та Pandora", - заявили в неділю в кампанії Харріс.
Здійснюючи ці ранні бронювання, кампанія забезпечила собі найбільш преміальний інвентар, зафіксувавши значно ефективніші ціни, - додали у команді Харріс.
2024-09-02
Джерело: www.rup.com.ua