Новини
Вибори у США: Гарріс витрачає на онлайн-рекламу у 10 разів більше за Трампа
Після того як Камала Гарріс вступила у президентську гонку, вона вже витратила на онлайн-рекламу у 10 разів більше за свого опонента-республіканця Дональда Трампа. Видання Financial Times назвало це ознакою того, що тактика кампаній розходиться в охопленні виборців і дрібних жертводавців.
Кандидатка у президенти США Камала Гарріс вже витратила $57 млн на рекламу в Google і Meta після того, як замінила демократа Джо Байдена у передвиборчих перегонах. Для порівняння, її опонент Дональд Трамп витратив на ці джерела реклами лише $5,6 млн: він економить гроші та покладається на традиційні ЗМІ.
Онлайн-реклама Гарріс – це частина від $139 млн, які з початку 2024-го витрачала кампанія Байдена-Гарріс на технологічні платформи. Тоді як Трамп і групи, які підтримують його кандидатуру, спрямували на це лише $22,5 млн.
Передвиборча боротьба Трампа і Гарріс може стати найдорожчими перегонами за Білий дім в історії США. Нещодавні опитування показали, що Гарріс на одному рівні з Трампом або навіть випереджає його в кількох штатах. Вона також перевершує свого конкурента-республіканця в традиційній рекламі на телебаченні та в інших ЗМІ.
«Це просто не схоже на те, що вони грають у гру, яка веде до успіху в день виборів. Чому ви втрачаєте цей потік доходу від дрібних жертводавців через цифрову рекламу», – сказав Лі Карозі Данн, колишній республіканський директор з реклами в Google.
Зменшення витрат Трампа на цифрову рекламу пов’язане зі зменшенням частки його збору коштів за рахунок невеликих пожертвувань – менше ніж $200 – з 61% на виборах 2020-го до 40 відсотків у 2024-му.
2024-08-16
Джерело: www.rup.com.ua