Новини
Змова? Техногіганти таємно підсовують рекламу неповнолітнім — FT
Google і Meta, ймовірно, уклали таємну угоду про націлювання реклами на підлітків, що суперечить їхнім власним правилам щодо поводження з неповнолітніми в Інтернеті. Google працювала з Meta над рекламною кампанією на YouTube, спрямованою на залучення молодих користувачів до Instagram.
Роботу було розпочато наприкінці минулого року, коли Google намагалася збільшити свої прибутки від реклами, а Meta намагалася втримати увагу молодих користувачів, які часто користуються платформами конкурентів, як TikTok.
Робота Meta, схоже, була результативною: минулого тижня гендиректор Марк Цукерберг сказав інвесторам, що нещодавні спроби залучити більше людей віком від 18 до 29 років принесли свої плоди. В рамках кампанії обидва техногіганти, ймовірно, порушували власні правила, розгортаючи націлювання реклами на юзерів у віковій групі 13?17, пише Financial Times.
Власні правила Google забороняють персоналізацію та націлювання реклами на осіб віком до 18 років, включаючи розміщення реклами на основі демографічних показників.
Компанії співпрацювали з Spark Foundry, американською дочірньою компанією французького рекламного гіганта Publicis, аби запустити пілотну маркетингову програму в Канаді в період з лютого по квітень цього року. В листуванні менеджер з реклами в Spark конкретно вказував, що основна цільова демографічна група — це люди віком від 13 до 17 років, і вимагав, щоб це вимірювалося за допомогою зібраних даних. безпосередньо від глядачів. Другорядною метою були 18?24-річні. Кампанія виявила успішною, і вже в травні її випробували в США. За інформацією FT, попри те, що ці пілотні програми були невеликими, Google розглядала їх як можливість для подальшої співпраці з Meta.
Коментуючи ці дані, Google повідомила, що розпочала розслідування звинувачень. Наразі проєкти з націлювання реклами на підлітків згорнуто.
«Ми також вживатимемо додаткових заходів, щоб переконати торгових представників, що вони не повинні допомагати рекламодавцям або агентствам проводити кампанії, які намагаються обійти нашу політику», — каже представник Google.
За даними FT, для уникнення подальших проблем, рекламна кампанія в Instagram навмисно була націлена на групу користувачів, позначену як «невідомі» в рекламній системі. Meta заявила, що не погоджується з тим, що вибір нею «невідомої» аудиторії пов’язаний з порушеннями політики.
«Ми відкрито пропонували наші програми молодим людям як місце, де вони можуть спілкуватися з друзями, знаходити спільноту та дізнаватися про свої інтереси», — наголошують в компанії.
Примітно, що кампанія Meta на YouTube із залучення молодих користувачів до Instagram вже була в розробці на момент, коли Марк Цукерберг, виступаючи перед Конгресом США в січні, перепрошував перед сім'ями дітей, які стали жертвами сексуальної експлуатації та насильства внаслідок використання його платформи.
2024-08-13
Джерело: www.rup.com.ua