Новини
Реклама залишиться: у смартфонах Xiaomi таки не буде найочікуванішої опції
Компанія пообіцяла скоротити кількість встановлених додатків, але, схоже, реклама залишиться проблемою. Раніше з'явилася інформація, що компанія Xiaomi збирається додати у свій інтерфейс кнопку для деактивації всієї системної реклами. Користувачі китайської продукції сприйняли цю новину з ентузіазмом, але компанія спростувала появу такого нововведення.
Про це в Xiaomi повідомили на запит видання Android Authority. Натомість пообіцяли скоротити кількість попередньо встановлених додатків. Ось офіційна заява виробника з цього приводу:
Ми переоптимізуємо нашу бізнес-стратегію в цьому відношенні, щоб поліпшити користувацький досвід за рахунок скорочення попередньо встановлених додатків і сторінок введення контенту. Користувачі повинні побачити ці результати досить скоро в наших майбутніх флагманах. Однак наша філософія полягає в тому, щоб вносити зміни, які будуть легкодоступними та корисними для всіх наших користувачів, тому наразі ми не плануємо додавати перемикач, який, за реалістичними оцінками, виявить і використовуватиме лише невелика кількість користувачів.
Зараз користувачі гаджетів Xiaomi також можуть відключити рекламу, але для цього треба довго лазити в налаштуваннях, відключати безліч опцій, розкиданих по всій системі, і навіть видаляти системні додатки. Новий функціонал мав дозволити зробити все те ж саме за допомогою однієї кнопки.
Принаймні Xiaomi планує скоротити кількість попередньо встановлених додатків на смартфонах, на що користувачі вже давно скаржаться. Це повинно надати юзерам більше гнучкості, знищивши більшість з них за непотрібністю, а не навантажуючи ними системні ресурси.
Аналітики зазначають, що реклама в пристроях Xiaomi – зокрема смартфонах – особливість бізнес-моделі китайського виробника. Компанія випускає збалансовані смартфони за доступнішими цінами, ніж багато конкурентів, компенсуючи частину витрат коштом показу реклами.
2024-08-06
Джерело: www.rup.com.ua