Новини
Україна здобула срібного і бронзового Канського лева на престижному фестивалі реклами
Брендинг Чорнобильської Зони, створений українською компанією, отримав срібного лева на одному з найбільших та найпрестижніших світових фестивалів реклами — Каннські леви (Cannes Lions). Це другий срібний лев в історії України та другий лев для Banda Agency.
Зазначається, що проєкт Banda Agency отримав нагороду в категорії Design (Creation of a New Brand Identity).
«Сьогодні кожна перемога України дуже важлива і вона звучить у рази голосніше, ніж будь-коли. Увага всього світу зараз прикута до України, і для нас це унікальна можливість розповісти, наскільки ми сильна, смілива, креативна та відкрита нація. Це шанс показати рівень мислення, інновацій та креативу в нашій країні. Ми дуже розраховуємо на цю увагу та вдячні за міжнародне визнання та підтримку — це допоможе Україні здобути найголовнішу перемогу, перемогу у війні», — зазначив співвласник і креативний директор Banda Павло Вржещ.
Нагадаємо, Міжнародний фестиваль Cannes Lions (Каннські леви) — ключова подія для креативників, на якій обирають найкращі роботи у сфері реклами та визначають міжнародні тренди. Цього року він триває 20?24 червня.
Ще одна нагорода - бронзова. Застосунок держпослуг Дія отримав бронзову статуетку на міжнародному фестивалі Каннські леви 2022 в категорії Creative Business Transformation.
Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров у своєму Telegram-каналі в середу, 22 червня.
«Бронзовою статуеткою Дію відзначили в категорії Creative Business Transformation. Дякуємо нашій команді та Fedoriv Agency. Тепер офіційно креативна цифрова країна!» — написав очільник Мінцифри.
2022-06-23
Джерело: www.rup.com.ua