Новини
Українського виробника косметики цькують через рекламу з кадрами радянського фільму
Стосовно популярного бренду української косметики почалося цькування і провокація з боку націоналістів за використання в його рекламі кадрів з фільму "Іронія долі". Про це написав один із засновників бренду Piel cosmetics Ярослав Процько на своїй сторінці у Facebook.
За словами чоловіка, користувачів інтернету обурило, що для реклами косметики було задіяно кадри з фільму, знятого в Радянському Союзі. Зокрема, в особисті повідомлення почали надсилати повідомлення з погрозами і обуреннями.
"У нас було минуле, і цей факт заперечувати не варто. У когось воно викликає теплі спогади, не через совок, а через своє особисте минулоге, в якому ти був, і був щасливий, або всупереч, або завдяки. Але був щасливий. І ти згадуєш себе в собі в минулому, свої емоції, а не себе в совку. Варто трохи глибше дивитися на речі, людяніше чи що. Пам'ять не зітреш, це все, що з нами залишається", - написав Процько.
У той же час під постом люди розділилися в думках. Одні намагаються присоромити компанію за використання фільму і погрожують. Інші навпаки відзначили, що люблять фільм "Іронія долі" і не бачать в рекламі пропаганди радянського часу.
Деякі також відзначили, що націоналісти і псевдопатріоти звинуваченнями в бік косметичної компанії намагаються стати відомими.
Сам же Процько підкреслив, що незважаючи на тиск, що чиниться на нього - він не відмовиться від своєї думки.
2021-12-28
Джерело: www.rup.com.ua