Новини
Експерт: Столичне метро не можна вважати збитковим
Столичне метро не можна вважати збитковим, тому всередині інфраструктури «Київського метрополітену» розміщується багато платної реклами. Про це повідомив експерт громадської кампанії «Євро-Патруль» В'ячеслав Коновалов.
«У Києві та в столичному транспорті є рекламний ринок. Також в метро є продаються рекламні площі. Як я розумію, місто заробляє великі гроші на рекламу в столичному метрополітені - близько 500 млн грн на рік. Але отримані від реклами гроші йдуть не в міськадміністрацію, а в приватну структуру, організовану при міськадміністрації. Ми вивчали цю ситуацію силами «Євро-Патруля». У метро конкретно під рекламу використовують близько 600 вагонів. У кожному кілька десятків рекламних наклейок. Плюс на стінах метрополітену вздовж ескалаторів розміщується реклама, і на стінках станцій метро біля перону теж розміщується платна реклама. Ось це все і приносить близько 500 млн грн », - сказав аналітик.
В.Коновалов вважає, що міська влада повинна дотувати метрополітен з доходів від реклами в метро.
«Коли у керівництва «Київського метрополітену» журналісти запитують «Чому ви знову підвищуєте вартість проїзду, адже ви заробляєте на рекламі?», Там відповідають, що це не метро заробляє, а якась приватна структура при міськадміністрації. Логічно було б очікувати, що якщо ця структура підконтрольна міськадміністрації, то за ці гроші і повинні частково дотувати метрополітен, і тоді виявиться, що метро перестане бути збитковим. І ось якщо так буде, то і тарифи на проїзд підвищувати не треба, тому що адже гроші за рекламу в метро цілком можуть покрити частину витрат », - сказав експерт.
2021-02-09
Джерело: www.rup.com.ua