×
ВхідРеєстрація

E-mail *

Пароль *

Забули пошту або пароль?

» Субота, 20 квiтня, 2024.
Вимкніть AdBlock або додайте портал у винятки щоб повноцінно користуватись, після оновіть сторінку (F5).
Якщо у вас щось не вийшло, ви можете написати нам з іншого браузера, де не встановлено блокувальник реклами.

Новини

Оманлива реклама. Чому українці стають заручниками мікрокредитів

Нерідко українці стають заручниками мікрокредитів у зв'язку з низьким рівнем фінансової грамотності та оманливою рекламою, яку поширюють фінансові компанії. Про це повідомила начальниця управління захисту прав споживачів фінансових послуг Національного банку Ольга Лобайчук під час круглого столу

"Є компанії, які працюють некоректно. Ви самі їх бачите в метро, на білбордах, ви бачите у рекламі цей нуль, який нулем не є, зірочку улюблену, щось дрібним шрифтом. На жаль, велика кількість компаній на небанківському фінансовому ринку недостатньо добросовісно працюють зі своїми клієнтами. Як наслідок, ми маємо проблеми в подальшому з поверненням проблемної заборгованості, оскільки люди бачать "нуль" і не розуміють, що це не нуль", – сказала вона.

Як вводять в оману споживачів фінпослуг

Національний банк пояснює банкам та небанківським фінустановам, що клієнти, які залучають кредити "під 0%", не розуміючи реальної вартості таких ресурсів, з високою ймовірністю не зможуть виплачувати ці позики.
Невисокий рівень фінансової грамотності українців не дозволяє їм критично ставитися до реклами, у тому числі з розумінням, що "нульових" або безкоштовних кредитів не існує.
Крім того, мікрофінансові компанії досить часто розкривають не всю інформацію про кредити, а іноді мають по декілька сайтів, що дезорієнтує споживача фінансових послуг.
"Це не характерно для банків, але дуже характерно для мікрофинансових організацій. У них по три-п’ять сайтів. І, на жаль, тільки на одному сайті є більш-менш якась інформація про послугу. Всі інші сайти використовуються як кредитний калькулятор, чи для подачі заявки, і більше жодної інформації", – зазначила Ольга Лобайчук.

Скільки банків та небанківських компаній в Україні

За даними НБУ, на 31 жовтня 2020 року в Україні діяло 74 банки та 2079 учасників ринків небанківських фінансових послуг.
У жовтні кількість діючих банків не змінилася, а кількість учасників небанківського ринку зменшилася з 2080 до 2079.
Наразі на небанківському ринку працюють:
- 195 ризикових (non-life) страхових компаній (на початку жовтня їх було 196);
- 19 лайфових (страхування життя) страхових компаній (було 19);
- 303 ломбарди (було 304);
- 324 кредитних спілки (було 327);
- 147 лізингових компаній (було 145);
- 1026 фінансових компаній (було 1025);
- 65 страхових брокерів (було 64).
На платіжному ринку працює 36 платіжних систем, створених резидентами та 13 міжнародних платіжних систем, створених нерезидентами.

2020-11-19
Джерело: www.rup.com.ua

Реклама
Тендер
прозора підставкапотрібна підставка для цінника з прозорого акрилу. розмір А7 (105*74 мм) кількість 100 шт.
Форум
Потрібен сайтЯкщо терміново та краще к цієї компанії https://www.adspace-marketing.com/sozdanye-sajtov-2/ звернутися за 10 до 28 днів зроблять будь-який сайт.