×
ВхідРеєстрація

E-mail *

Пароль *

Забули пошту або пароль?

» Вівторок, 20 жовтня, 2020.
Вимкніть AdBlock або додайте портал у винятки щоб повноцінно користуватись, після оновіть сторінку (F5).
Якщо у вас щось не вийшло, ви можете написати нам з іншого браузера, де не встановлено блокувальник реклами.
Новини

Маніпулятивна реклама: як обернути знижки на власну користь

Знижки — не лише можливість отримати бажаний продукт за бажаною ціною, але й великий ризик витратити заощадження на непотрібні речі. Причиною цього є вдалі маркетингові ходи, що вимикають мозок покупців, впливають на емоції та збагачують власників магазинів. Напередодні початку сезонних розпродажів і Чорної п’ятниці ділимось з вами порадами, як отримати максимум користі від знижок.

Слідкуйте за ціною
Підняти вартість товару, щоб потім знизити та створити ілюзію знижки — класична схема. Але цей гачок легко оминути. За 2 місяці до очікуваних розпродажів у кількох магазинах сфотографуйте ціну на речі, які плануєте придбати. Тоді в сезон знижок ви зможете оцінити вигоду та знатимете напевне, чи варто кидатись у вир переповненого торгового залу. А якщо знижка буде справді помітною, матимете готовий список покупок для економії часу.

Не звертайте уваги на початкову ціну
«Вау, коштувало 3000 гривень, а зараз лише 999. Потрібно брати!». Саме на такі емоції розраховує маркетолог, коли пише неймовірно велике число, перекреслює його та подає злегка знижену вартість як неймовірну вигоду. У більшості випадків товар ніколи не продавався за ціну, що вказана початковою, а отже фантастичні відсотки — лише омана. Як висновок, згадуйте попередній пункт, вмикайте мозок і бережіть гаманець.

Уникайте натовпу
Найбільша небезпека покупок у звичайному магазині — стадний інстинкт. Коли десятки людей стоять у черзі в магазин, виникає впевненість, що всередині щось справді дуже дешеве та вигідне. Коли натовп забігає в магазин і змітає товари з полиць, ноги самі починають рухатись у найбільш людному напрямку. З інстинктом важко боротись, і підприємці успішно це використовують. Краще уникати торгових центрів у Чорну п’ятницю та ловити знижки, замовляючи в онлайн-магазині EVA.

Утримуйтесь від 2 за ціною 1
Плати за 1 продукт, а отримуй два — традиційна фішка маркетологів з косметичних магазинів. Обману в ній немає, але й вигоди теж небагато. Перед такою покупкою слід врахувати, що деяких засобів вистачає на рік, а то й довше, а отже друга одиниця зіпсується швидше, ніж ви встигнете її використати. Утім, це чудовий варіант, щоб зробити подарунок собі та мамі, сестрі чи подрузі.

Не купуйте через подарунки
Немає нічого спокусливішого, ніж купити чай із чашкою в подарунок чи туш з бонусною косметичкою. Здається, що отримати будь-що безкоштовно — це безсумнівна вигода. Але варто подумати ще раз. Перед покупкою переконайтесь, що основний товар справді хороший і потрібен вам, а подарунок не збиратиме пил на далекій полиці. Якщо з’явились сумніви, спокійно видихніть і беріть перевірений, улюблений товар, за яким і прийшли в магазин.

Перевіряйте термін придатності
Якщо магазин пропонує товар з неймовірною знижкою та всіляко заохочує купити його, це викликає підозру. Цілком ймовірно, що його термін придатності підходить до кінця. Найчастіше такі акції влаштовують з харчовими продуктами, косметичними засобами та навіть одягом, що от-от стане старомодним. Отже, дивіться не лише на ціну, а й на стан товару.

Зберігайте спокій
Улюблений метод маркетологів — створювати штучну паніку. Для цього в них є фірмові фрази: «Поспішай, акція закінчується за 2 дні» та «Кількість товару за зниженою ціною дуже обмежена». Такі слова закликають людей діяти емоційно та робити необдумані покупки, а згодом доводиться шкодувати за витраченими грошима. Тому купуйте спокійно та дослухайтесь до гучних фраз лише тоді, коли справді планували купувати акційний товар.

Звісно, ці правила легко прочитати, але ще легше забути, тільки-но переступивши поріг магазину. Тому ми радимо завжди складати список покупок і дотримуватись його, особливо, у «спекотний» період знижок.

2020-09-17
Джерело: www.rup.com.ua

Реклама
Тендер
Пакет банан черный 1+0(цвет белый) 200штПакет банан ЧЕРНого цвета печать белым 1+0(цвет белый) размер 40*50см 200шт 500шт 1тыс шт какая цена и сроки изготовления?
Форум
Срочно продажа Буклетмейкер Plockmatic 85 + триммер TR85 - 750$Полностью рабочее состояние. Продается по ненадобности. Фальцовка, сборка на скобы и подрезка. Скобы новые. https://www.olx.ua/uk/obyavlenie/bukletme