×
ВхідРеєстрація

E-mail *

Пароль *

Забули пошту або пароль?

» Середа, 24 квiтня, 2024.
Вимкніть AdBlock або додайте портал у винятки щоб повноцінно користуватись, після оновіть сторінку (F5).
Якщо у вас щось не вийшло, ви можете написати нам з іншого браузера, де не встановлено блокувальник реклами.

Новини

Політсили активно використовують передвиборчу благодійність, – «ОПОРА»

Окремо представники ГМ «ОПОРА» фіксували дочасну агітацію та передвиборчу благодійність від потенційних кандидатів. Зовнішня реклама з’явилася ще до старту як спостереження «ОПОРИ» так і задовго до офіційного старту виборчого процесу.

Здебільшого концентрувалася така реклама у обласному центрі та більших містах регіону, що пов’язано, зокрема із наявністю носіїв. Особливо активними в цьому аспекті є партії Всеукраїнське об’єднання “Черкащани”, “За майбутнє”, “Пропозиція”, “Слуга Народу”, “Голос”.

Дещо меншою мірою “Європейська солідарність”, ВО “Батьківщина”, “Наш край”, “Національний корпус”, “Перемога Пальчевського”. Поодиноке розміщення – партії “Сила і Честь”, “Партія вільних демократів”, “Аграрна партія України”.

На вулицях та через поштові скриньки розповсюджували свою друковану рекламу – партії “Слуга Народу”, “За майбутнє”, “Голос”, “Наш край”, ВО “Черкащани”, “Партія вільних демократів”.

ВО “Батьківщина” також розповсюджувала друковану рекламу через мережу супермаркетів просто на касах, власником якої є представник партії.

Вуличною агітацією відзначається партія “Наш край”, котра розмістила декілька агітаційних наметів в обласному центрі, партія “За майбутнє”, а також партія “Голос”, яка застосовувала живих рекламних носіїв для банерів із зображенням потенційного кандидата від партії на міського голову Черкас.

Активно політсили використовують рекламу у соцмережах. Тут слід відзначити очільника обласного осередку партії “За майбутнє” Антона Яценка.

Наразі політичні сили не надто активно використовують метод агітаційної роботи “від дверей до дверей”. Також наразі не надто активно використовують вуличні заходи.

«Відповідно до ч. 1 ст. 51 Виборчого кодексу України передвиборна агітація – це здійснення будь-якої діяльності з метою спонукання виборців голосувати за або не голосувати за певного кандидата, партію (організацію партії) - суб’єктів виборчого процесу. Передвиборна агітація може здійснюватися у будь-якій формі та будь-якими засобами, що не суперечать Конституції України та законам України. А згідно з ч. 1 ст. 52 Виборчого кодексу України передвиборна агітація розпочинається кандидатом, партією (організацією партії) наступного дня після дня прийняття виборчою комісією рішення про реєстрацію кандидата (кандидатів) і закінчується о 24 годині останньої п’ятниці перед днем голосування. Щодо розміщення зовнішньої політичної реклами, то наразі про порушення виборчого законодавства не йдеться. Проте таким чином партії і політики порушують стандарти чесних, вільних і демократичних виборів, адже такі методи суперечать принципу рівних можливостей і може викликати питання щодо прозорості фінансування виборчої кампанії», – зазначає координатор спостереження Громадянської мережі ОПОРА за виборами у Черкаській області Захар Колісніченко.

Досить активно політичні сили використовують передвиборчу благодійність. До прикладу, 18 серпня на сайті черкаського осередку ВО “Батьківщина” з’явилася інформація про те, що представники обласної організації “Батьківщина” роздавали виборцям продуктові набори. Представники “Європейської солідарності” 19 серпня передали до лікарень регіону понад дві тисячі захисних костюмів, кількадесят пар захисних окулярів та пульсоксиметрів. Засоби індивідуального захисту та антисептик презентували організаціям і представники партії “Слуга народу”. Партія “Голос” розповсюджувала сертифікати на безкоштовне навчання людей похилого віку комп’ютерній грамотності. Представники партії “Опозиційна платформа – За життя” пропонували безкоштовну юридичну допомогу.

Заступник міського голови Юрій Ботнар, який є представником ВО “Свобода”, під час святкування Дня Незалежності у Черкасах привітав переможців челенджу “Черкаси спортивна столиця”. Він подарував їм велосипед та інвентар для занять теквондо.

Проте найактивнішими в цьому аспекті є представники ВО “Черкащани”, які регулярно звітують на своїх сторінках у соцмережах про підтримку у різних куточках області спортивних та розважальних заходів, надання матеріальної допомоги, надання закладам освіти меблів та техніки, надання медичним закладам та закладам освіти засобів індивідуального захисту та антисептиків тощо.

ОПОРА застерігає, що після початку виборчого процесу такі дії матимуть ознаки непрямого підкупу виборців.

2020-09-15
Джерело: www.rup.com.ua

Реклама
Тендер
Стікерпак1) А5, 4+0, глянцева ламінація 1+0, плотерна порізка елементів по контуру 12000шт 2) 160*210мм, 4+0, плотерна порізка елементів по контуру 12000шт
Форум
Потрібен сайтЯкщо терміново та краще к цієї компанії https://www.adspace-marketing.com/sozdanye-sajtov-2/ звернутися за 10 до 28 днів зроблять будь-який сайт.