×
ВхідРеєстрація

E-mail *

Пароль *

Забули пошту або пароль?

» П'ятниця, 19 квiтня, 2024.
Вимкніть AdBlock або додайте портал у винятки щоб повноцінно користуватись, після оновіть сторінку (F5).
Якщо у вас щось не вийшло, ви можете написати нам з іншого браузера, де не встановлено блокувальник реклами.

Новини

Дивна корейська реклама стала хітом мережі: історія відео вражає не менше

Ця історія почалася у далекому 2004 році. Тоді всесвітньо відома марка з приготування сухих сніданків Kellogg's вирішила провести жартівливу маркетинг-кампанію у Південній Кореї. Запропонували тоді вибрати "Президента подушечок" – проголосувати онлайн або за шоколадні подушечки під назвою Chekkie, або за зелені Chaka зі смаком зеленої цибулі.

Підозрюємо, що маркетинг-команда Kellogg's була у захваті від власної задумки: адже діти – цільова аудиторія пластівців і подушечок – ненавидять зелену цибулю й обов'язково проголосують за шоколадні Chekkie. Але щось пішло не так. Маркетинг-команді Kellogg's довелось чимало довідатися про Корею та про інтернет зокрема. Корейці, практично одностайно, кинулися голосувати за зелені Chaka.

У штаб-квартирі Kellogg's забили тривогу, коли кількість голосів за зелені подушечки зі смаком цибулі перевищила кількість голосів за шоколадні подушечки на критичні 50 тисяч. У Kellogg's поспішили вичистити результат інтернет-голосування, як компанія ніяково пояснила пресі, з "причини безпеки".

Зрештою, перемогли шоколадні Chekkie. Але корейці відчували себе обдуреними. У твіттері навіть з'явився хештег #PrayForChex, що символізує боротьбу за справедливість і чесні вибори.

І ось через 16 років південно-корейське відділення Kellogg's вирішило реабілітуватися. Спочатку на офіційному YouTube-каналі компанії з'явилося 6-секундне відео, в якому в тарілку з шоколадними подушечками під корейську мелодію зі словами в перекладі "Вибач, вибач, вибач" падає зелена цибуля.

А потім був опублікований і повноцінний рекламний ролик! По суті, ролик розповідає про те, як Kellogg's намагався змиритися з вибором громадян Кореї і винаходив зелені подушечки.


Так що радійте, поборники справедливості і демократії, в Південній Кореї будуть-таки подушечки зі смаком зеленої цибулі Chaka від Kellogg's! Ну і сама реклама прекрасна, як і все південно-корейське. Вам теж здається, що музика підозріло нагадує щось з репертуару Софії Ротару зразка 80-х?

Подушечки з'явилися у продажу 1 липня. На жаль, поки тільки в Південній Кореї. Також стало відомо, що коли компанія Kellogg's оголосила про пошук 50 добровольців для тестування нового дивного смаку, бажання виявили аж 14 221 людина.

А ось і довгоочікуваний ролик:

2020-07-03
Джерело: www.rup.com.ua

Реклама
Тендер
Стікери Специфікація: виготовлення стікерів типу сендвіч (біла плівка+фольга+папе
рова самоклейка), друк 4+0, уф-лак 1+0, намотка в рулон. 1. Білий стікер з те
Форум
Потрібен сайтЯкщо терміново та краще к цієї компанії https://www.adspace-marketing.com/sozdanye-sajtov-2/ звернутися за 10 до 28 днів зроблять будь-який сайт.